پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 8304 تاریخ : 1392/03/04-01:14:14
,16,17,19,
طی 2سال  شرایط اقتصادی  را درست  می کنم

قالیباف در جمع مردم خرمشهر:

طی 2سال شرایط اقتصادی را درست می کنم

مردم باید بدون تبعیض در عرصه اقتصادی باشند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: قول می‌دهم ظرف 2سال شرایط اقتصادی درست کنم.

 

 
"محمد‌باقر قالیباف" در بین مردم خرمشهر در مسجد جامع این شهر برای اولین روز از تبلیغات ریاست‌جمهوری گفت: امروز روز آزادی خرمشهر روزی که برای همیشه تاریخ نقطه   عطفی است؛ امام خمینی (ره) فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد"

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: امروز در میان شما عزیزان حضور پیدا کرده‌ام که بگویم در آغاز یک راه دشوار و سخت، یک راه پر‌مسئولیت،  راهی که ادامه‌دهنده کسانی است که اینجا را آزاد کرده‌اند قرار بگیرم و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده تا ایران را بسازیم.

قالیباف افزود:امروز به اینجا آمده‌ام تا تجدید‌ بعیت کنم با همسنگران و رزمندگانی که دفاع از شرافت ما را انجام داده‌اند و ما را مدیون خود کرده‌اند بنده و امثال من باید دینمان را به آنها و مردم خرمشهر و آبادان ادا کنیم.
وی گفت:به شما مردم این شهر می‌گویم همان "قالیبافی" هستم که در روزهای جنگ و خون به اینجا آمدم،در "طلائیه" و "فکه" و در کنار شما مردم، عشایر و طوائف عرب بوده‌ام.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: امروز آمده‌ام عهد ببندم که همان سنگر را حفظ کنیم و با هم خرمشهر را آباد کنیم؛ ما خرمشهر را آباد کردیم اما آن را نساختیم .امروز در این حماسه سیاسی آمده ام با دوستانم تجدید بعیت کنم همچنان که در سال 61 مارش آزادی خرمشهر به گوش رسید که انشاء الله حماسه سیاسی به گونه ای اتفاق بیافتد که مخصوصا در مناطق خرمشهر و آبادان همان حس آزادی و رفاه پیدا شود.

 

وی اظهار داشت:بنده بر این باورم که دو بار احساس حیات کرده ام، که در مشهد مقدس درسال 1340 به دنیا آمده ام و روز دیگر در سن 19 تا 20 سالگی در خرمشهر در کنار شما رادمردان جنگیدم ؛آمده ام بگویم اگر دشمن ما خارجی بود ،اما امروز سوء مدیریت و ضعف در کارها مشکلات  و معضلاتی بوجود آورده است از جمله تورم، بیکاری، و مشکلات اقتصادی همچنین آسیب‌های اجتماعی که مثل خوره در جامعه وجود دارد، امروز در جامعه روحیه جهادی و روحیه کار و تلاش را باید احیا کنیم.


قالیباف با اشاره به اینکه امروز این ملت از همه طوائف مظاهر ادیان و زبان های مختلف در کنار هم ایستاده اند و در کنار هم دفاع کردند اظهار داشت: امروز هم قول می دهم بتوانیم با همین پشتوانه بدون تبعیض و بدون فرصت سوزی برای همه اقشار و قشرهای مختلف فرصت را فراهم کنیم.امروز باید تلاش کنیم مردم بدون تبعیض در عرصه اقتصادی باشند.

وی تصریح کرد: امروز حاضرم فضا را آنگونه فراهم کنم که مردم می خواهند همانطور که روستازاده ای از خراسان بوده ام حاضرم تمام روستاها و استان‌ها را با اقتصادی درست رو به پیشرفت ببرم.


قالیباف اذعان داشت: حضور جوانان را با امکانات عظیمی که داریم با منابع و منابع انسانی زیاد باید ایران را بسایم اما سوء مدیریت ما را از تمام اقتصادهای فاصله انداخته است امروز قول می‌دهم در این روز عزیز مشکلات را با کمک هم مرتفع کنیم شاید جوانان من را از نیروی انتظامی یا شهرداری بشناسند در زمان جنگ هم سابقه من مشخص است اما تاکنون قولی نداده‌ام که بعد نتوانم به عهدم وفا کنم، می‌توانید این را سوال کنید.

وی گفت: دولت ما وقتی صنعت گران، کشاورزان، روستاییان، بازاریان و تمام اقشار به آن نگاه کنند باید بدانند که دولت متعلق به خودشان است در شهرداری هم دغدغه‌ای جز مردم نداشتم.


این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: قول می‌دهم ظرف دو سال آینده شرایط اقتصادی درست را فراهم کنم و دست سیاست‌زدگان را که فرصت‌ها و وعده‌ها را از بین برده‌اند کوتاه کنم. البته زحمات دیگران را زیر سوال نمی‌برم اما این زحمت‌ها برآیندش مشکلاتی بود که می‌بینیم و باید تحول مبنایی در ابعاد مادی و معنوی بوجود آوریم.


قالیباف در پایان خاطرنشان ساخت:بنده متعهدم که اگر در دولت قرار گیرم، دینم را به مردم ادا کنم و ساختن خوزستان نیز در اولویت سازندگی دولت ما است اگر اینجا ساخته شود ایران  .خواهد شد 

، قالیباف در ابتدای ورودش به خرمشهر به شلمچه و پس از آن به گلزار شهدای خرمشهر رفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 267
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران