پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 647500 تاریخ : 1402/04/17-23:30:20
,15,
قرعه کشی یک سال اینترنت رایگان برای فعالسازی خطوط غیرفعال

قرعه کشی یک سال اینترنت رایگان برای فعالسازی خطوط غیرفعال

مشترکانی که حداقل 90 روز از سیمکارت خود استفاده نداشته اند، تنها تا پایان تابستان فرصت فعالسازی و حضور در قرعه کشی یک سال اینترنت رایگان را دارند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول برای تمامی مشترکانی که حداقل 90 روز از سیمکارت خود هیچ استفاده ای نداشته اند، فرصتی را تا پایان تابستان 1402 فراهم کرده است تا بتوانند از یک سال اینترنت رایگان بهره مند شوند.

در این طرح، تمامی مشترکانی که حداقل طی 90 روز منتهی به اجرای این کمپین، هیچگونه فعالیتی اعم از ترافیکی و درآمدی نداشته اند، فقط کافی است تا سیمکارت خود را «روشن» نگه دارند.

بنابراین تنها شرط لازم و کافی برای شرکت در قرعه کشی «یک سال اینترنت رایگان» برای هزار نفر، روشن نگه داشتن و استفاده از سیمکارتی است که به مدت 90 روز استفاده ای از آن نشده است.

تمامی مشترکانی که مشمول این شرط باشند، با فعال کردن سیمکارت خود به صورت خودکار وارد چرخه قرعه کشی که نیمه دوم مهرماه 1402 برگزار خواهد شد، می شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران