شیخ زاده با بیان اینکه در تمام حوزه های تولیدی اعم از سواری و تجاری، باید ایجاد تمرکز در استراتژی در دستور کار قرار گیرد، گفت: با تشکیل کمیته عالی، استراتژی محصول با مرکزیت سایپا و با حضور سایر شرکت های تولید کننده و تامین کننده خیلی سریع باید انجام شود و پروژه های در دست اقدام مجدد مورد ارزیابی قرار گیرد و آن دسته از پروژه هایی که مورد تایید کمیته عالی هستند با تعیین بودجه، اقدامات اجرایی آنها انجام شود و مابقی پروژه ها که نیاز به بررسی بیشتر دارند دوباره بررسی و تعیین تکلیف شوند و با اولویت بندی زمانی اقدامات اجرایی آنها شروع شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: در حال حاضر نیاز به همگرایی بیشتر در توسعه محصول داریم و لذا با محوریت سایپا، استراتژی ها تعریف و شرکت ها در اجرای پروژه ها جهت پیشبرد استراتژی تعریف شده اقدام خواهند کرد.
همچنین مهدی رادمنش، سرپرست قائم مقام مدیرعامل در توسعه محصول گروه سایپا، گفت: قطعا با بررسی مجدد پروژه های در دست اقدام، آن بخش از پروژه هایی که زودتر به محصول می رسند در اولویت خواهند بود و مابقی موارد، مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه نقشه راه فناوری و توسعه محصول گروه سایپا تدوین شده و باید در این مسیر حرکت کنیم، افزود: استانداردهای تدوین شده در صنعت خودرو، تولید محصولات آینده را سخت تر کرده است، از اینرو باید در تولید قوای محرکه و محصولات در گروه سایپا دقت و تلاش بیشتری داشته باشیم.
گفتنی است مهدی رادمنش دانش آموخته مهندسی مکانیک جامدات از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد رشته طراحی کاربردی از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است و پیش از این معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو بوده است.
از سوابق کاری ایشان می توان به عضو موظف هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت پارس خودرو، مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا، قائم مقام مدیرعامل شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو و قائم مقام اجرایی مدیرعامل شرکت تام ایران خودرو اشاره کرد.