پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 576696 تاریخ : 1400/01/18-12:04:31
,10034,
قاچاق شیرخشک به پاکستان

قاچاق شیرخشک به پاکستان

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان اعلام کرد شیرخشک در ایران ارزان است و همین مساله باعث جذاب شدن قاچاق شیرخشک به پاکستان و دیگر کشورهای همسایه شده است.

به گزارش بانک و صنعت: هانی تحویل زاده در این خصوص گفت: «بنکداران افغانستانی از ایران قیمت شیرخشک را از تولیدکنندگان پرس وجو می کنند. قیمت شیرخشک در ایران 2/ 1 یورو است که این قیمت در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

از این رو بنکداران افغانستانی شیرخشک را از داروخانه دارها خریداری کرده و به راحتی به بازارهای همسایه قاچاق می کنند.» وی در مورد قیمت هر قوطی شیرخشک گفت: قیمت هر قوطی شیرخشک 38 تا 42 هزار تومان است. اما قیمت واقعی شیرخشک 48 هزار تومان است. ما بابت اصلاح قیمت ها به وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو نامه نوشتیم. تولیدکنندگان شیرخشک معتقدند چنانچه قیمت شیرخشک اصلاح شود و به قیمت 48 هزار تومان برسد وضعیت این صنعت بهبود پیدا می کند. چراکه به گفته تحویل زاده، اکنون تولیدکنندگان با ضرر روبه رو هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران