به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی، مدیر بیمه های خودروی این شرکت، بهره برداری از این قابلیت را در راستای حمایت از شبکه فروش و نیز تسهیل در امور خدمت رسانی به مشتریان برشمرد و گفت: امید داریم با اتکا به این قابلیت و با توجه به رقابت شدید موجود در بازار، نمایندگان بیمه دی بتوانند فروش بیمه نامه در این حوزه را با توانی دوچندان محقق کنند.
"محمد علی رجبی" افزود: این طرح از سال 1401 جزو برنامه عملیاتی مدیریت بیمه های خودرو قرار گرفت و بارها مورد پایش و عملیات بهبود واقع شد و به قابلیتی دست یافت که هم اکنون در بستر سامانه فروش آنلاین «دِی دار» عرضه می شود و شبکه فروش می تواند به سهولت و حتی به وسیله تلفن همراه خود، به صدور بیمه نامه اقدام کند.
رجبی با اشاره به نیازسنجی بازار در این طرح اظهار داشت: بر اساس آمار به دست آمده 66 درصد از بیمه نامه های صادر شده خودرو در سال گذشته به صورت اقساط فروخته شد که این مهم، نشان از تمایل نمایندگان و بیمه گذاران به استفاده از امکان فروش اقساطی دارد و ما سعی کردیم با این قابلیت، این نیاز جامعه هدف را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: این بستر قابلیت هایی برای مدیریت بیمه نامه ها به تفکیک شبکه فروش، بیمه گذار و بیمه شده دارد که می تواند ابزار مدیریتی و پایشی مناسب به حساب آید. همچنین نمایندگان در این سامانه بر اساس سطح عملکرد خود سهمیه ای با عنوان "سقف اعتبار مالی" دریافت می کنند.
رجبی در پایان گفت: با توجه به اینکه توسعه خرده فروشی یکی از اهداف مهم شرکت در سال جاری است، این قابلیت می تواند نیل به این مهم را با سهولت بیشتری همراه کند.