همچنین در روز چهارشنبه مورخ 1403/11/17 عباس پیروزی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بیژن نصرتی معاون بانکداری جامع از ساعت 9 تا 10 صبح و حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک نیز از ساعت 12 با حضور در واحد ارتباط مردمی بانک پاسخگوی مسائل مطروحه مشتریان و همکاران خواهند بود.
گفتنی است اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.
مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره 64140-021 ، کلید 3 با 60 خط تلفن از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 20 پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.