به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، جذب سپرده های مردمی در بانک آینده طی تابستان 1401 در مقایسه با سه ماه نخست همین سال، با رشدی بیش از 500 درصد به مبلغی بیش از 3،200،000،000 میلیون ریال رسیده است. اقبال سپرده گذاران به این بانک موجب شده، مانده سپرده های مردمی، نسبت به تابستان سال گذشته، بیش از 65 درصد، رشد داشته باشد که نشان از اعتماد و اعتبار بیش تر این بانک نزد مشتریان دارد.
بانک آینده میزان درآمد کارمزدی خود را نسبت به سال گذشته بیش از 100 درصد، افزایش داده که همین امر، تأثیر چشم گیری بر شناسایی سود در صورت های مالی انتهای سال، خواهد داشت.
از سوی دیگر، این بانک در طراحی و ایجاد ابزارها و زیرساخت های الکترونیکی هم چون: اپلیکیشن های «کیلید»، «آبانک» و «پیشخوان مجازی» نیز نسبت به سال گذشته، بسیار موفق ظاهر شده تا آن جا که می توان بانک آینده را در رده پیشگامان عرصه بانکداری الکترونیکی کشور، جای داد.
آخرین بررسی ها در بانک آینده حاکی از آن است که بیش از 97 درصد تراکنش های سال 1400 در این بانک، به صورت غیرحضوری انجام شده است. که این دستآورد با هدف ارج نهادن به مشتریان و در نتیجه برنامه ریزی مطلوب بانک آینده طی سال های همه گیری بیماری کرونا، حاصل شده است.