وی افزود: طراحی کارنامه طرح همت بر اساس شاخصه های مختلف عملیاتی شعب که به صورت روزانه و هفتگی عملکرد شعب را بررسی کند، ابزاری است که می تواند راهنمای شعب در هدفگذاری های روزانه باشد.
قیطاسی با اشاره به اهمیت جذب و نگهداشت منابع در ماه های پایانی سال گفت: روسای شعب می بایست به صورت روزانه در ابتدای ساعت کاری شعبه طی جلسه با تمامی همکاران خود وضعیت روز گذشته شعبه بر اساس کارنامه طرح همت را بررسی و آسیب شناسی کنند تا بتوانند با دیدی روشن نسبت به شاخص های عملیاتی، برای بازاریابی و جذب منابع طرح ریزی کنند.
سرپرست بانک دی توجه به انگیزه کارکنان در این طرح را از ارکان موفقیت شعب دانست و تأکید کرد: یکی از وظایف این ستاد علاوه بر معرفی هفتگی و قدردانی از شعب برتر، شناسایی افراد موفق و خوشفکر در شعب است تا با دعوت از این عزیزان در اتاق فکر ستاد از ایده های این همکاران استفاده شود.
وی در پایان با تأکید بر لزوم مشتری مداری و تکریم مشتریان، به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: تکریم مشتری رکن اصلی در نگهداشت مشتریان است و می بایست تمامی همکاران شعب، به ویژه در مسأله پرداخت تسهیلات خرد برای جامعه هدف و وام فرزندآوری و ازدواج، بدون ایجاد صف انتظار، حداکثر تلاش خود را برای رضایتمندی تسهیلات گیرندگان فراهم آورند.
در ابتدای این نشست، جلیل بی نظیر، احمد قدس الهی و رسول سعیدی به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد جذب منابع در طرح همت پرداختند.