پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617875 تاریخ : 1401/04/26-16:37:02
,10028,
طرح بیمه فراگیر سازمان تأمین اجتماعی را فقط از سامانه خدمات غیرحضوری، شعب و کارگزاری های این سازمان پیگیری کنید

هشدار سازمان تأمین اجتماعی در مورد سوءاستفاده سودجویان

طرح بیمه فراگیر سازمان تأمین اجتماعی را فقط از سامانه خدمات غیرحضوری، شعب و کارگزاری های این سازمان پیگیری کنید

عقد قرارداد طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی سازمان تأمین اجتماعی برای زنان خانه دار و دختران،دانشجویان و خوداظهاری شغلی تنها از طریق سامانه غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir یا شعب یا کارگزاری های این سازمان امکانپذیر است .

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی این سازمان با هدف تعمیم و گسترش پوشش فراگیر بیمه ای به زنان خانه دار، دختران، فرزندان اعم از دانشجویـان، خوداظهاری شغلی (صاحبان حرف و مشاغل آزاد) و همچنین بیمه اختیاری از سوی سازمان تأمین اجتماعی در حال اجرا است و متقاضیان و علاقه مندان برای کسب اطلاع از این طرح و ثبت نام در آن صرفاً باید به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir یا شعب یا کارگزاری های این سازمان مراجعه کنند.

براساس این گزارش، اخیراً پیام های تبلیغاتی طرح ها یا برنامه هایی با استفاده از عناوین یا موضوعات مشابه خارج از مجموعه سازمان تأمین اجتماعی بدون مشخص شدن موسسه یا نهاد متولی که شائبه ارتباط با این سازمان را ایجاد می کند به برخی از هموطنان عزیز ارسال شده است (مانند فراخوان صندوق بیمه اجتماعی مبنی بر اختصاص یارانه 70 درصدی دولت به کلیه افراد فاقد بیمه اجتماعی و اعلام مشمولین طرح موصوف به صورت کلیه افراد 18 تا 55 سال، دانشجویان، رانندگان، زنان خانه دار، ورزشکاران، کارگران ساختمانی و فصلی و...) که مرتبط با طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی سازمان تأمین اجتماعی نیست و این سازمان هیچ گونه مسئولیتی در خصوص انعقاد قرارداد و بیمه پردازی افراد خارج از درگاه های رسمی (سه روش فوق الذکر) نخواهد داشت.
گفتنی است مرکز پاسخگویی 1420 اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی آماده پاسخگویی به همه سؤالات و ابهامات احتمالی و راهنمایی هموطنان عزیز در خصوص بیمه فراگیر خانواده ایرانی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران