آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445456 تاریخ : 1397/10/19-14:40:11
,5,
ضرورت حضور پررنگ شرکت ملی حفاری در بازارهای خارجی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد:

ضرورت حضور پررنگ شرکت ملی حفاری در بازارهای خارجی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه این شرکت به عنوان یک سرمایه و برند ملی در صنعت نفت ج ویژه‎ای دارد، بر ضرورت حضور پررنگ شرکت ملی حفاری در بازارهای خارجی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی در بازدید از طرح مرکزیت صنعتی این شرکت در منطقه سدین گفت: شرکت ملی حفاری در چهار دهه گذشته نقشی اساسی در حفر چاه‎های نفت و گاز و خدمات جانبی در سطح شرکت‎های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران داشته و سرمایه‎گذاری کلانی برای ایجاد زیرساخت‎ها، تامین ناوگان حفاری، تجهیزات خدمات فنی، فضاهای کارگاهی و انبارهای پشتیبانی کرده است که این سرمایه‎ها باید حفظ و به نحو مطلوب از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر تقویت و توسعه فعالیت‎های شرکت ملی حفاری در بخش‎های عملیاتی و پشتیبانی و با رعایت الزام‎های اچ‎اس‎یی از سوی مجموعه کارکنان، گفت: این شرکت سرمایه و امکانات وسیعی از نظر منابع انسانی در اختیار دارد که باید به نحو مطلوب از آن بهره‎برداری شود.

موسوی انسجام و همدلی مجموعه سازمان برای چابک‎سازی و افزایش بازدهی کار و متراژ حفاری را با اهمیت دانست و اظهار کرد: انسجام انضباطی و رعایت ضوابط و مقررات عملیاتی، اجرایی و مالی و بهینه‎سازی هزینه‎ها در بخش‎های مختلف می‎تواند فرصت را برای توجه بیشتر به مسائل رفاهی و ایجاد انگیزه کارکنان مهیا سازد و این موضوع در توسعه پایدار شرکت تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، شاخص زمان، کیفیت‎نگری همسو با کمیت کار و در نظر گرفتن صرفه و صلاح در برنامه‎ریزی‎ها را از عناصر مهم در افزایش توان رقابتی این شرکت توصیف کرد و گفت: شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از 72 دستگاه حفاری و تجهیزات روزآمد درباره ارائه خدمات جانبی باید افزون بر پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور، در عرصه بازارهای خارجی نیز حضوری پررنگ داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199