پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 595659 تاریخ : 1401/01/29-12:40:16
,11,
ضرب الاجل 10 روزه وزیر راه به استانها برای ثبت اراضی نهضت مسکن

در نشست مدیران کل راه و شهرسازی استان ها مطرح شد؛

ضرب الاجل 10 روزه وزیر راه به استانها برای ثبت اراضی نهضت مسکن

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: مدیران کل راه و شهرسازی استان ها حداکثر 10 روز زمان دارند تا زمین های تعیین تکلیف شده و پروژه های آغاز شده نهضت ملی مسکن را در سامانه ثمن وارد کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی دیروز 28 فروردین در نشست مدیران کل راه و شهرسازی استان ها که در خصوص روند تکمیل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن یکی از موضوعات مهم دولت سیزدهم است که در اجرای آن تعیین تکلیف زمین ها برای اجرای طرح حائز اهمیت است و مدیران کل راه و شهرسازی باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی پالایش متقاضیان ثبت نام شده و همچنین ساخت واحدهای مسکونی را از دیگر اقداماتی برشمرد که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن حائز اهمیت است و افزود: متقاضیان مسکن بیش از 5 میلیون نفر در سامانه ثمن ثبت نام کردند که 3 میلیون و 320 هزار نفر از آنها واجد شرایط شناخته شدند و از طریق ستاد به کارتابل استان ها معرفی شدند تا پالایش نهایی شوند.

قاسمی خطاب به مدیران کل راه و شهرسازی استان ها گفت: استان ها در پالایش ها نهایت تلاش خود را به کار بگیرند تا کمترین سخت گیری را برای متقاضیان مسکن داشته باشند.

عضو کابینه دولت سیزدهم با یادآوری اینکه از 4 میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن 800 هزار واحد روستایی و 3 میلیون و 200 هزار واحد شهری است، اعلام کرد: مدیران کل راه و شهرسازی حداکثر 10 روز زمان دارند تا زمین های تعیین تکلیف شده و پروژه های آغاز شده را در سامانه وارد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاکید رئیس جمهوری و مکاتبه خود با استانداران اشاره کرد و افزود: در تاکید رئیس جمهوری، سایر دستگاه ها مکلف هستند تا اراضی مازاد خود را به اجرای طرح نهضت ملی مسکن تخصیص بدهند.

قاسمی تاکید کرد: صندوق ملی مسکن امکانی است که باید از آن بهره مندی لازم انجام بگیرد. زیرا تمامی سود اقساط برگشتی مسکن مهر و سایر اعتبارات بخش مسکن به این صندوق واریز می شود که می تواند در تولید مسکن مورد استفاده قرار بگیرد و هزینه بشود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران