پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 620794 تاریخ : 1401/08/08-09:00:55
,10026,
شیراز؛ میزبان هم اندیشی مدیران، کارگزاران و نمایندگان بیمه تعاون

شیراز؛ میزبان هم اندیشی مدیران، کارگزاران و نمایندگان بیمه تعاون

هم اندیشی مدیران، نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون با هدف بررسی چالش ها و اتخاذ راهکارهای مطلوب خدمت رسانی به میزبانی شعبه فارس برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، هم اندیشی مدیریت عامل و مدیران ستادی شرکت با نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون در استان فارس برگزار شد.
در این همایش که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی و نیز شناسایی نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات برگزار شد، مدیریت عامل از همکاری و مشارکت دلسوزانه به عنوان راهکاری نتیجه بخش و همیارانه یاد کرد.
مظلومی در ادامه با بیان این مورد که «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» و نیز «موفقیت یک شرکت بیمه ای، مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش است» از نمایندگان و کارگزاران برای بیان چالش های کاری دعوت به سخنرانی کرد.
در این هم اندیشی که به اشتراک گذاری ایده های کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه فارس منجر شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون از جمله ابراهیم نوروزی دستگردی، مدیر امور شعب و استان ها؛ حسن پوراسکندری، مدیر بیمه های آتش سوزی؛ مریم سلماسی، مدیر ریسک و تعالی سازمانی؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل؛ محمدحسین یوسفی، سرپرست بیمه های زندگی؛ عسل اشتری، سرپرست بیمه های مسئولیت و مهندسی؛ رزا سعیدی، سرپرست بیمه های درمان و الهام وفائی، سرپرست بیمه های اتکایی نیز حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.
قابل توجه است که مدیرعامل بیمه تعاون برگزاری چنین همایش هایی را بهانه ای برای مدیریت دانش و به اشتراک گذاشتن معلومات و داشته های فنی دانست و اظهار داشت: برگزاری این جلسات منجر به پیشرفت و بهبود عملکرد تمام ارکان سازمان شده و به هموار کردن موانع موجود در مسیر شبکه فروش منجر می شود.
وی همچنین بر ارتقای سطح کیفی و فنی نمایندگان از طریق برگزاری دوره های آموزشی فنی و نیز استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای فضای آنلاین برای سیاست گذاری هرچه مطلوب تر تأکید کرد.
گفتنی است در شهریورماه نیز این همایش با محوریت فعالیت شعبه گلستان در گرگان برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران