پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 618198 تاریخ : 1401/05/05-12:18:28
,13,
شکر تنظیم بازار پر فروش ترین کالا در سامانه پست سام

شکر تنظیم بازار پر فروش ترین کالا در سامانه پست سام

برخی از کالاهای اساسی مانند شکر به دلیل قیمت پایین، به سرعت اتمام موجودی می شود که هم اکنون مجددأ در سامانه پست سام بیرجند بارگذاری شده است.

به گزارش بانک و صنعت، هاشمی معاون امور بازرگانی اداره کل تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: شکر تنظیم بازار یکی از کالاهایی است که قیمت آن در سامانه پست سام بسیار پایین تر از مغازه ها است به همین دلیل پر فروش ترین کالا در سامانه است.

او افزود: این کالا به سرعت اتمام موجودی می شود، اما نگرانی بابت آن و دیگر کالاهای که اتمام موجودی می خورد وجود ندارد وجود ندارد و ما هر بار مجددأ آن را موجود و در سایت بارگذاری می کنیم.
هاشمی بیان کرد: هدف از توزیع کالا در سامانه پست سام این است تا مردم بتوانند به اندازه نیاز شان، کالاهای اساسی را با قیمتی پایین تر از بازار تهیه کنند.
هاشمی معاون امور بازرگانی اداره کل تعاون روستایی خراسان جنوبی ادامه داد: هم اکنون کالاهایی مانند برنج، قند، شکر، ماکارانی، روغن نیمه جامد و رب با قیمتی پایین تر از بازار در سامانه پست سام بیرجند موجود است.
او عنوان کرد: هم اکنون در سامانه پست سام بیرجند، 5 بسته شکر یک کیلوگرمی به قیمت 77 هزار تومان، 4 قوطی 800 رب گوجه فرنگی به قیمت 136 هزار تومان، سه شیشه یک کیلو و 550 گرمی رب به قیمت 195 هزار تومان، یک کیسه 10 کیلو گرمی برنج هندی 356 هزار تومان، 4 کیلو قند شکسته 120 هزار تومان، یک حلب 5 کیلوگرمی روغن نیمه جامد 391 هزار تومان، روغن خوراکی نیمه جامد 2 کیلو و 250 گرمی به قیمت 181 هزار تومان و 5 بسته ماکارونی 500 گرمی نیز به قیمت 82 هزار و 500 موجود است.
هاشمی گفت: همشهریان در بیرجند می توانند از طریق این سامانه کالای مورد نیاز خود را خریداری و بدون پرداخت هزینه پستی، درب منزل یا محل کار خود ظرف مدت 24 تا نهایتأ 48 ساعت بعد از ثبت سفارش، تحویل بگیرند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران