پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636980 تاریخ : 1402/03/27-22:22:52
,3,22,
شعبه گالیکش بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان افتتاح شد

شعبه گالیکش بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان افتتاح شد

طی مراسمی هفدهمین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان با حضور «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک، «علی جوان حاذق خواه» فرماندار شهرستان گالیکش و مدیر شعب بانک در استان گلستان افتتاح شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ در این مراسم «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با تقدیر از حضور پرشور شهروندان گالیکش، بیان کرد: مردم تشنه بانکداری اسلامی هستند و امروز بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان یک نهاد پیشرو در بانکداری اسلامی درحال ارائه خدمات بانکی و قرض الحسنه به همه مردم است.

وی افزود: اقتصاد اسلامی باید برگرفته از فهم قرآن و احکام اسلام باشد. بانکداری ما در کشور نیازمند اصلاح ساختار است. ما بر این باوریم که اولین مسئله در آبادی و پیشرفت جامعه، موضوع بانکداری است؛ زیرا بانکداری محور اقتصاد و توسعه به شمار می رود.
رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: در تلاش هستیم در آینده ای نزدیک مزد خدمت را جایگزین کارمزد و نرخ بانکی کنیم. همچنین برنامه 5 ساله ما این است که 50 درصد از جمعیت کشور را به جامعه مشتریان این بانک اضافه کنیم.
وی یادآور شد: مردم به بانک قرض الحسنه مهر ایران بیش از پیش اعتماد کنند تا بتوانیم وظیفه و مأموریت اصلی خود را در این بانک که کمک به همه مردم و اقشار ضعیف جامعه است، به خوبی انجام دهیم.
در ادامه این مراسم «علی جوان حاذق خواه» فرماندار شهرستان گالیکش اظهار داشت: توسعه بانکداری اسلامی یکی از اهداف دولت سیزدهم درحوزه اقتصادی است و افزود: مهمترین رویکرد و هدف کلی بانک ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه برای رفع نیازهای ضروری مردم و حمایت از نیازمندان از طریق پرداخت وام قرض الحسنه است.
وی گفت: امروزه جامعه بانکداری نیاز به منابع سپرده گذاری شده مردم در بخش های مختلف دارد و هر میزان مردم در امور توسعه بانکداری مشارکت داشته باشند، بانک ها نیز خدمات بهتر و بیشتری ارائه خواهند داد. شهروندان شریف شهرستان می توانند با افتتاح حساب پس انداز و جاری و انتقال بخشی از گردش مالی خود به این بانک، از وام های قرض الحسنه استفاده کنند.
«حاذق خواه» خاطرنشان ساخت: تلاش خواهیم کرد تا با حمایت های همه جانبه خود و سایر دستگاه های شهرستان، این بانک را در انجام مأموریت های خود همراهی کنیم.
در پایان مراسم «محسن عسکری» مدیر شعب بانک در استان گلستان، راه اندازی شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان گالیکش را یک گام مهم در رونق فعالیت های اقتصادی به ویژه در بخش کشاورزی دانست.
وی خبر داد: این بانک در استان با اعطای 38 هزار فقره وام به ارزش 2 هزار و 200 میلیارد تومان، در سال 1401 رتبه اول شبکه بانکی استان را در بخش پرداخت وام به خود اختصاص داده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران