به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت رجا، مدیرعامل رجا در این مراسم با تأکید بر تجربه و سابقه خوب همکاری رجا با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: رجا همواره می کوشد تا با ارائه بهترین نوع خدمت به مسافران، رضایت آنان را جلب کرده و حقوق آنان را رعایت کند.
ناصر بختیاری با اشاره به قیمت پایین بلیت قطارهای حومه ای رجا گفت: پرداخت هزینه ها برای بازسازی و نگهداری واگن ها به یورو و دلار است، بنابراین انتظار می رود دولت محترم با اختصاص یارانه و حمایت ویژه از صنعت حمل ونقل ریلی، موجبات رشد و توسعه این صنعت و به دنبال آن رضایت هم وطنان را فراهم آورد.
معاون سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز در این مراسم بر اهمیت موضوع حمل و نقل ریلی در کشور اشاره کرد و سهم شرکت رجا در جابه جایی مسافر را قابل توجه دانست.
اکبر تقوی یکی از شروط لازم برای اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را نداشتن پرونده تخلف با شکایت از سمت مشتری اعلام کرد و افزود: جلب رضایت مسافران برای شرکتی مانند رجا که شبانه روز در حال خدمت به مسافران است، نشان دهنده تلاش حداکثری این شرکت برای جلب رضایت مشتری است که مرهون زحمات تمام همکاران رجا در سراسر کشور است.