به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، در این بازدید که از شعب رودسر، لنگرود و لاهیجان صورت گرفت، تلیکانی طی دیدار با همکاران بر اولویت ها و نیازهای کنونی بانک به ویژه جذب منابع و وصول مطالبات و ارائه سریع خدمات به هموطنان، رعایت تکریم ارباب رجوع و استفاده از محصولات متنوع بانک در فعالیت های بازاریابی تأکید کرد.
وی در خصوص طرح کالاکارت توصیه کرد: با استفاده از ظرفیت های منطقه ای و شتاب بخشیدن به جذب پذیرندگان محلی، هر چه بیشتر در رونق این خدمت عالی بانک تلاش شود.