پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588248 تاریخ : 1400/06/20-13:35:34
,6,
سرمایه گذاری 13.5 میلیارد دلاری تویوتا روی ساخت باتری خودروی برقی

سرمایه گذاری 13.5 میلیارد دلاری تویوتا روی ساخت باتری خودروی برقی

شرکت تویوتا موتور اعلام کرد تا سال 2030 بیش از 13.5 میلیارد دلار در توسعه فناوری باتری خودروهای برقی و سیستم تأمین باتری سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از رویترز، شرکت تویوتا موتور اعلام کرد تا سال 2030 بیش از 13.5 میلیارد دلار در توسعه فناوری باتری خودروهای برقی و سیستم تأمین باتری سرمایه گذاری خواهد کرد. این اقدام در تلاش برای پیشتازی تویوتا در این حوزه کلیدی صنعت خودرو در دهه آینده انجام می شود.

تویوتا، بزرگترین خودروساز جهان از نظر تعداد تولید، پس از تجربه موفق پیشتازی در تولید خودروهای هایبریدی بنزینی-برقی، حالا به سرعت به دنبال تولید اولین خودروی تمام الکتریکی خود در سال آینده می باشد.

تویوتا که در حال حاضر یکی از پیشتازان تولید باتری برای خودروهای الکتریکی است، هدف خود را کاهش 30 درصدی قیمت باتری های خود اعلام کرده است و قرار است این کار را با تغییراتی در مواد ساخت باتری ها و روش های ساختاربندی سلول های باتری انجام دهد.

مدیر ارشد تکنولوژی شرکت، ماساهیکو مائدا، گفت: ما در نظر داریم میزان مصرف انرژی باتری خودروهای خود در هر کیلومتر را هم 30 درصد کاهش دهیم واین کار را در مدل بی زی 4اکس آغاز خواهیم کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران