پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491689 تاریخ : 1398/07/15-14:09:31
,5,14,
سد‌های لار و طالقان اولین مقاصد گردشگری آبی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران

سد‌های لار و طالقان اولین مقاصد گردشگری آبی

سد‌های لار و طالقان نخستین مقاصد گردشگری آبی که تهرانی‌ها می‌توانند استفاده کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید حسن رضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با اشاره به اینکه 6 طرح گردشگری در تهران به کارگروه ویژه در استانداری تهران ارائه شده است افزود: طرح گردشگری سد لار، ? نیروگاه کلان، سد لتیان و پایین دست آن تا رودخانه جاجرود، سد طالقان، ?سایت تصفیه خانه شماره 6 مشرف به دریاچه چیتگر در غرب تهران و رودخانه جاجرود از خسرو آباد تا سعید آباد به مساحت 35 هکتار در دو طرف رودخانه، طرح‌های پیشنهادی برای اجرای طرح گردشگری در تهران است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: سد‌های لار و طالقان نخستین مقاصد گردشگری آبی در تهران خواهند بود که مردم تهران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به تفاهم نامه امضا شده بین وزیر نیرو و وزیر گردشگری برای توسعه گردشگری آبی در رودخانه‌ها و دریاچه سد‌های کشور گفت: با تصویب طرح‌های ارائه شده، ? فراخوان برای جذب سرمایه گذار منتشر می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه ما به دنبال اجرای طرح‌هایی برای گردشگری هستیم که نیازمند احداث سازه‌های سنگین نباشد ادامه داد: ایجاد پیست‌های دوچرخه سواری و تله کابین از جمله طرح‌های قابل اجراست.
رضوی با اشاره به اینکه ایجاد این شرایط در تهران با هدف جلوگیری از حضور مردم در اماکن نا ایمن انجام می‌شود افزود: شرکت آب منطقه‌ای با سرمایه گذاران به نحوی توافق خواهد کرد که در 10 سال سرمایه اولیه برگشته و سوددهی انجام شود.
وی گفت: با استفاده از قایق‌های پایی و نصب سطل زباله برای جمع آوری زباله‌ها مانع از ایجاد آلودگی در دریاچه سد‌ها خواهیم شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 165
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران