آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 622866 تاریخ : 1401/10/28-21:17:14
,2,
سبک زندگی مشتریان بانک مسکن در خدمات الکترونیکی این بانک لحاظ شود/ بانک مسکن خدمات خوبی در حوزه بانکداری دیجیتال ارایه کرده است

قربان اسکندری در گفت وگو با هیبنا:

سبک زندگی مشتریان بانک مسکن در خدمات الکترونیکی این بانک لحاظ شود/ بانک مسکن خدمات خوبی در حوزه بانکداری دیجیتال ارایه کرده است

مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: عملکرد بانک مسکن در برخی حوزه های بانکداری دیجیتال خوب و مناسب بوده که باید ادامه یابد و سبک زندگی مشتریان بانک مسکن در خدمات الکترونیکی این بانک لحاظ شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه «بررسی نقشه راه تحول دیجیتال بانک مسکن» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا گفت: بانک مسکن در برخی حوزه های بانکداری دیجیتال از جمله راه اندازی سامانه کشف تقلب و احراز هویت و افتتاح حساب های غیر حضوری عملکرد مناسب و خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه باید تحول دیجیتال نسبت به دیجیتال سازی جدا و به این دو مقوله به طور جداگانه نگاه شود، اظهار کرد: تحول دیجیتال به تجربه مشتری باز می گردد و بنابراین باید توسعه یافته تر و عملیاتی تر از بحث دیجیتالی سازی دنبال شود.

مدیر کل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه سبک زندگی مشتریان بانک مسکن باید وارد کار حوزه تحول دیجیتال در این بانک شود، اظهار کرد: مشتریان بانک مسکن مشتریان خاصی هستند و تجربیات آنان با توجه به برخوردی که با این بانک دارند، متفاوت است؛ بنابراین باید سبک زندگی مشتریان بانک مسکن در خدمات الکترونیکی این بانک لحاظ شود.

اسکندری افزود: خدمات خودکار، شهودی و شخصی سازی شده در 10 ساله آینده عملکرد بانک ها حرف اول را می زند. باید در آینده به مشتری تحلیل رفتار بدهیم و باید زودتر از مشتری نیازهای آنرا شناسایی و خدمات لازم را به آن ها ارائه دهیم.

وی با تشکر از اقدامات بانک مسکن در حوزه بانکداری دیجیتال تصریح کرد: محصولات خوبی در این حوزه معرفی شد و توانایی خوبی در این بانک در حوزه تحول دیجیتال وجود دارد که امیدواریم بانک مسکن با توجه به ظرفیت خود مسیر خوبی را در آینده طی کند و شاهد ارایه خدمات بیشتری در حوزه بانکداری دیجیتال از سوی این بانک باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210