پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635013 تاریخ : 1402/01/17-11:58:00
,15,
سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی چگونه به صنایع بزرگ کمک می کند؟

سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی چگونه به صنایع بزرگ کمک می کند؟

صنایع بزرگ و کارخانجاتی که به حمل و نقل و باربری نیاز دارند، می توانند بیشترین استفاده را از به کار بردن سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی در فرآیندهای داخلی خود، ببرند.

به گزارش بانک و صنعت ، صنایع بزرگ و کارخانجاتی که به حمل و نقل و باربری نیاز دارند، می توانند بیشترین استفاده را از به کار بردن سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی در فرآیندهای داخلی خود، ببرند. در این مطلب، به بررسی و معرفی امکانات و قابلیت هایی می پردازیم که با نصب و راه اندازی سامانه پرداخت آی بار پی، در دسترس شما قرار می گیرد.

سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی با چه هدفی شکل گرفته است؟

صنایع بزرگ، به استفاده از فناوری های نوین در سیستم های حمل ونقل و پرداخت لجستیک نیاز دارند. بدون استفاده از این فناوری ها، بهینه سازی و نوسازی عملیات های لجستیکی، ممکن نیست.

هدف از راه اندازی سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی هم افزایش راندمان و سرعت در پرداخت آنلاین بارنامه الکترونیکی و کاهش خطا و اشتباهات فردی در هنگام این پرداخت ها است.

با استفاده از راهکارهای پرداخت لجستیکی آی بار پی، صنایع مختلف می توانند مدیریت فرآیندهای لجستیک و حمل ونقل را بهتر و موثرتر انجام دهند. به کمک آی بار پی، جمع آوری، بررسی و مدیریت تعاملات میان صاحبان بار، مدیران لجستیک و مالی و شرکت های حمل، راحت تر و کم دردسرتر انجام می شود.

مزایای استفاده از سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی برای صنایع

طراحی و پیاده­سازی یک سیستم هوشمند که بتواند کنترل و مدیریت تمامی عملیات تخلیه بار و تسویه مالی را از مرحله صدور و استعلام بارنامه تا پرداخت کرایه تحت کنترل و نظارت خود قرار بدهد، می تواند کار مدیران مالی و مدیران لجستیک را برای مدیریت بارنامه ها و عملیات های پرداخت، راحت تر کند.

سامانه هوشمند آی بار پی مزایای زیر را برای صنایع بزرگ و کوچک ایجاد می کند که باعث انجام علمیات لجستیک آسان، بدون دغدغه و سریع می شود:

  • چابکی و کوتاه شدن زمان مدیریت پرداخت کرایه ها
  • افزایش بهره وری صاحبین بار با رفع نقص های مدیریت لجستیک
  • همگام سازی عملیات تخلیه و پرداخت کرایه
  • شفاف تر شدن هزینه های حمل شامل کرایه راننده، کمیسیون باربری و حق بیمه، جریمه و انعام
  • اطمینان بیشتر بر مدیریت لجستیک بر اساس کنترل وضعیت بارنامه به صورت لحظه ای

پایش و مدیریت سیستماتیک اسناد بارنامه

در سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی، اطلاعات بارنامه به صورت سیستمی دریافت و ثبت می شود. همچنین، به منظور یکپارچه سازی کلیه اسناد حمل، امکان ثبت دستی اطلاعات بارنامه (و سایر اسناد حمل) وجود دارد. آی بار پی با پردازش اطلاعات بارنامه، امکان دسته بندی متناسب با نیاز صاحب بار را در هنگام عملیات تسویه و پرداخت کرایه در اختیار وی قرار می دهد.

ویژگی های سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی

ویژگی هایی که سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی دارد، می تواند به صنایع بزرگ در حمل و نقل و باربری لجستیکی کمک زیادی کند. مدیران لجستیک و مدیران مالی شرکت های صنعتی می توانند به کمک آی بار پی، ویژگی های زیر را در فرآیند پرداخت بارنامه خود، استفاده کنند:

خودکارسازی و تسریع عملیات محاسبه کرایه بارنامه

در سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی، امکان تعیین هوشمند مسیر بارنامه و نیز محاسبه و اعمال نرخ کرایه برای هر بارنامه به صورت خودکار وجود دارد. این مساله موجب حذف فرآیند دستی، زمان بر و طاقت فرسای ثبت اطلاعات توسط اپراتور شده و در نتیجه خطای انسانی در ثبت اطلاعات به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یافته که در نتیجه به افزایش سرعت ثبت تخلیه و محاسبه کرایه منجر خواهد شد.

محاسبه و اعمال هوشمند کسری بار و انعام برای هر مسیر

آی بارپی، با تعیین و ثبت مسیر توسط صاحب بار، پردازش اطلاعات بارنامه و نگاشت هوشمند هر بارنامه به مسیر مرتبط با خود، کلیه محاسبات مربوط به کرایه برای بارنامه به صورت کاملا خودکار صورت می گیرد. از این رو، عامل انسانی در ثبت کلیه اطلاعات کرایه به حداقل میزان خود رسیده و سرعت و دقت انجام عملیات تخلیه و تسویه بارنامه هم افزایش پیدا می کند.

خدمات بانکی بدون محدودیت و بدون واسطه

در سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی، امکان استفاده از خدمات بانکی بدون واسطه وجود دارد. شما می توانید با تعیین سقف تراکنش های روزانه بر روی حساب خود، بدون هیچ گونه محدودیتی و به صورت شبانه روزی از خدمات بانکداری بانک مورد نظر خود بهره مند شوید. در این صورت دیگر نیازی به تایید شما برای تخلیه بار و پرداخت هزینه بارنامه نیست.

سیستم گزارشات یکپارچه و مبتنی بر نیاز صاحب بار

گزارشات کاربردی موجود در آی بار پی، برای صاحبان بار امکان کسب بینشی عمیق و کاربردی از فرآیند حمل و پرداخت را فراهم می آورد. همچنین، امکان ارائه گزارشات اختصاصی و مبتنی بر نیاز صاحبان بار در آی بار پی وجود دارد. یعنی مدیران لجستیک و مالی می توانند گزارشات مختص به خود را در آی بار پی دریافت کنند.

پایش و کنترل عملکرد ذینفعان

وجود زیرساخت یکپارچه عملیات لجستیک و پرداخت کرایه در آی بار پی، امکان پایش، ارزیابی و مدیریت عملکرد کلیه ذینفعان اعم از پرسنل سازمانی، ناوگان تحت مالکیت، رانندگان و باربری های طرف قرارداد وجود دارد. همچنین، امکان رهگیری کلیه عملیات تخلیه، تسویه و پرداخت کرایه بارنامه به تفکیک زمان انجام و نیز اپراتور انجام دهنده وجود دارد.

سخن آخر

صنایعی مانند صنایع آلومینیوم، صنایع چوب و کاغذ، صنایع فلزات و سنگ آهن، صنایع غذایی و...، از جمله صنایعی هستند که با استفاده از راهکارهای سامانه هوشمند پرداخت لجستیک آی بار پی، بیشترین بهره وری را خواهند داشت. برای این منظور و دریافت خدمات مشاوره می توانید با شماره تلفن 02165013182 تماس بگیرید یا درخواست تان را در سایت آی بار پی به نشانی ibaarpay.com ثبت کنید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران