پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658369 تاریخ : 1402/05/24-10:40:46
,10029,
زیرسویه جدید کرونا واکسن گریز نیست

معاون وزیر بهداشت؛

زیرسویه جدید کرونا واکسن گریز نیست

معاون درمان وزارت بهداشت، در واکنش به برخی مطالب درباره زیرسویه جدید کرونا، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از خبرگزاری مهر، سعید کریمی، در نشست سلامت اربعین در خصوص شایعه شیوع زیرسویه جدید کرونا در کشور گفت: این زیرسویه که برخی در فضای مجازی می خواهند از آن غول بزرگی بسازند، اصلاً تا به امروز در ایران دیده نشده و واکسن گریز هم نیست. یعنی اگر مردم واکسن زده باشند ایمنی دارند و باید همان توصیه های ایمنی پیشین نظیر شستشوی دست ها و زدن ماسک را رعایت کنند.

وی افزود: این سویه از زیرسویه های اومیکرون است و در آمریکا که گزارش شده میزان کشندگی و بستری بیشتر از اومیکرون ندارد، فقط دوره درمان آن طولانی تر است.

کریمی در خصوص علائم زیرسویه جدید کرونا گفت: علائم شبیه سرماخوردگی، تب، سرفه، بدن درد و در برخی موارد علائم گوارشی است و کسانی که سن بالای 65 سال و بیماری های زمینه ای دارند در فضای سربسته و ازدحام خودمراقبتی کنند و ماسک بزنند و اگر 6 ماه از آخرین تزریق واکسن آنها گذشته چون سطح ایمنی آنها پایین آمده دوز بعدی واکسن را تزریق کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران