پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 682265 تاریخ : 1403/01/29-18:17:18
,10025,22,
رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد، در نشست شبکه فروش استان خراسان رضوی، بر تعامل مستمر و پایدار نمایندگان با شعبه تأکید کرد

رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد، در نشست شبکه فروش استان خراسان رضوی، بر تعامل مستمر و پایدار نمایندگان با شعبه تأکید کرد

رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد در هفته پایانی فروردین ماه با نمایندگان فروش استان خراسان رضوی و کارکنان شعبه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، جوادی، رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد، 25 فروردین ماه از شعبه خراسان رضوی بازدید و با نمایندگان فروش این استان دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد سال 1402 را سال گذر از بحران و نقطه عزیمت به سوی پیشرفت دانست و شرایط ورود به سال جدید را مطلوب توصیف کرد.

جوادی با اشاره به شعار سال جدید، گفت اگر نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری را بخواهیم به ادبیات شرکت های بیمه بیان کنیم، باید امسال را سال جهش حق بیمه تولیدی با مشارکت شبکه فروش بدانیم و خاطرنشان کرد در تدوین استراتژی سال 1403، بر شبکه فروش تأکید و توجه ویژه ای شده است و در جهت تقویت و توانمندسازی شبکه فروش و نمایندگان پرتلاش بیمه سرمد برنامه ریزی جدی انجام خواهد شد.

در این دیدار، رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد، ضمن اشاره به کسب رتبه پنجم شعبه استان خراسان رضوی در میان استان های کشور، گفت: با توجه به ظرفیت بالای این استان، طبیعتاً انتظارات ما در ستاد از این شعبه زیاد است و لازم است با اتکا به توان و پتانسیل شبکه فروش، و همچنین همدلی و همکاری کارکنان شعبه، شاهد رشد پرتفو و صعود رتبه این استان باشیم.

جوادی بر گفت وگوی بی واسطه با شبکه فروش و لزوم تعامل مستمر و پایدار تأکید نمود و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید این دست دیدارها در همه شعب ادامه خواهد داشت.

در پایان، ایشان در بازدید از شعبه استان خراسان رضوی با کارکنان گفت وگو کرد و ضمن تبریک سال جدید، از زحمات ایشان تشکر و تقدیر نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران