پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 578084 تاریخ : 1400/01/28-17:43:52
,25,
رکورد ارسال ماده معدنی در

با رشد 46درصدی؛

رکورد ارسال ماده معدنی در "انگوران" شکسته شد

افزایش 46?54 درصدی ارسال ماده معدنی در سال 99 نسبت به 98 در بخش روباز، رکورد دیگری را در مجتمع سرب و روی انگوران ثبت کرد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در سال گذشته با ارسال بیش از 955 هزار تن ماده معدنی از بخش روباز معدن سرب و روی انگوران، رکورد ارسال ماده معدنی بعد از 5 سال در این معدن شکسته شد.

سال 99 همچنین افزایش 2 هزار درصدی ارسال ماده معدنی از بخش زیرزمینی این معدن نسبت به سال 98 نیز رقم خورد. در این میان بیش از 144 هزار تن ماده معدنی نیز از بخش زیرزمینی معدن سرب و روی انگوران حمل شد.
علاوه بر این، استخراج ماده معدنی در بخش زیرزمینی انگوران در سال 99 نسبت به سال پیش از آن، افزایش 58?40 درصدی را دارا بوده است.
معدن سرب و روی انگوران از مجتمع های تابعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (زیر مجموعه ایمیدرو) در شهرستان ماهنشان و در 135 کیلومتری غرب شهر زنجان واقع شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 255
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران