پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 594467 تاریخ : 1400/12/09-09:27:05
,15,
رویکرد بانک ملی ایران در حوزه نوآوری تغییر می کند

رویکرد بانک ملی ایران در حوزه نوآوری تغییر می کند

سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه رویکرد این بانک در حوزه نوآوری تغییر می کند، گفت: بانکی به وسعت بانک ملی ایران، باید از تمام ظرفیت های نوآوری و اکوسیستم نوآورانه کشور استفاده کند و این مهم در رویکرد جدید بانک نهادینه است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد ، علیرضا ماهیار در سومین دوره جشنواره بزرگ نهال فین تک که از سوی مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد) برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز نگاه بانک ملی ایران در حوزه تحول دیجیتال صرفا بانکداری نیست، افزود: ما به دنبال نئوبانک ملی ایران و متابانکی هوشمند هستیم و فقط ارائه خدمات بانکی هدف نیست.

وی اضافه کرد: بنابراین کمک کننده های نظام پرداخت و اپلیکیشن هایی مانند مدیریت سرمایه گذاری، دستیار مالی شخصی و … در زنجیره ارزش مالی این بانک جای خواهند داشت.

سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در ادامه اظهار کرد: برای رسیدن به تحول دیجیتالی که در بانک ملی ایران به دنبال آن هستیم، قطعا مجموعه های منتخب این جشنواره و فعالان عرصه فین تک می توانند کمک کننده باشند.

وی تاکید کرد: در بانک ملی ایران باید شبکه شعب را به عنوان شبکه ویژه ای برای مشتریان بزرگ و دیجیتال بانک به عنوان درگاه ویژه ای برای مشتریان حقیقی و خرد داشته باشیم.

ماهیار همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم گام های موثری در بانک ملی ایران در راستای اعتلای صنعت بانکی کشور برداریم.

در ادامه علیرضا هوشمند بنیان گذار جشنواره نهال فین تک نیز در این مراسم ضمن قدردانی از بانک ملی ایران و مرکز فینوداد در حمایت از برگزاری جشنواره نهال فین تک گفت: دغدغه آموزش در حوزه فین تک، ایده شکل گیری این جشنواره بود و از سال 1398 با هدف معرفی افراد موفق در حوزه فناوری آغاز شد.

بنیان گذار جشنواره نهال فین تک اظهار کرد: حمایت بانک ها و موسسات مالی از چنین رویدادهایی می تواند به توسعه و بارور شدن صنعت فین تک در کشور کمک کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 241
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران