پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248842 تاریخ : 1395/08/23-11:43:36
,2,
رویکرد بانک توسعه تعاون مبتنی بر عدالت محوری است

رویکرد بانک توسعه تعاون مبتنی بر عدالت محوری است

مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون گفت: عدالت محوری سرلوحه برنامه‌ها و سیاست‌ها در بانک توسعه تعاون است تا از این طریق پیشبرد اهداف مالی و اعتباری میسر گردد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، هادی کمرئی در بازدید از شعبه چابهار استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هدف اصلی بانک توسعه تعاون، استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود بانک برای کمک به تولید، صنعت و اشتغال ایران‌زمین به‌ویژه در سیستان و بلوچستان پهناور است.

وی افزود: این رویکرد را به‌خوبی می‌توان در سیاست‌گذاری‌های بانک تخصصی توسعه تعاون مشاهده کرد چراکه در کنار حمایت از تعاونی‌ها، حمایت از دیگر بخش‌های اقتصادی را در دستور کارداریم که توفیقات 7 ساله حضور در سیستم بانکی خود گواهی بر این ادعا است.

کمرئی افزود: بانک نگاهی برابر به تمام نقاط ایران‌زمین دارد و با حضور اثرگذار خود در سیستان و بلوچستان توانسته نقش بسزایی را ایفا کند.

وی ضمن بررسی عملکرد شعبه چابهار گفت: این بانک در کنار اجرای سیاست‌های کلان خود، نگاه ویژه‌ای به حمایت از فعالان اقتصادی در این بندر دارد که حمایت از محصولات دریایی و حمایت از فعالان اقتصادی به‌خوبی نشان از این اهتمام دارد.

در ادامه مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاونبه همراه مدیر اداره شعب استان از تعاونی پروفیل آریا بازدید کردند. و سپس محمدرضا ریگی مدیر اداره شعب استان در این بازدید گفت: خوشحالیم که در کنار ورود بانک توسعه تعاون به صنایع دریایی، شاهد ایجاد این طرح ماندگار در بندر چابهار با مشارکت این مجموعه اقتصادی هستیم. وی افزود: این طرح با مشارکت 85 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون بازارهای هدف استان‌ها و کشورهای هم‌جوار را به دست خواهد گرفت که این به‌خوبی نشان از تلاش این نهاد در پیش برد اهداف حمایتی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران