پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348554 تاریخ : 1397/02/20-14:45:55
,5,12,
رویدادهای اقتصادی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی

گزارش

رویدادهای اقتصادی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی از نظر اقتصادی برای ایران بسیار مهم است و هدف اصلی برگزاری این دوره از نمایشگاه جذب سرمایه و انتقال فناوری و معرفی شرکت های اکتشاف و تولید ایرانی بوده است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، در حاشیه نمایشگاه امسال تفاهم نامه‌های همکاری میان ایران و شرکت‌های داخلی و خارجی متعدد منعقد شد که به برخی از آین تفاهم‌نامه‌ها اشاره می‌کنیم.

در نخستین روز از نمایشگاه، تفاهم‌نامه بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت پالایش نفت کرمانشاه برای همکاری در حوزه‌ ایجاد واحدهای هگزان و پنتان امضا گردید.

در دومین روز از نمایشگاه توافقنامه‌ای میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت راشیگ آلمان برای همکاری با موضوع « شیرین سازی گاز با استفاده از محلول آمین » و همچنین در حاشیه برنامه کارگروه مشترک ایران و اسپانیا، تفاهم‌نامه همکاری بین ایران و اسپانیا توسط حسین اسماعیلی شهمیرزادی، مدیرکل اروپا و آمریکا و همسایگان دریای خزر وزارت نفت و مرسدس مونه درو ، رئیس هیئت نمایندگی اسپانیا امضا شد.

در ادامه تفاهم‌نامه‌های امضا شده در دومین روز از برگزاری نمایشگاه بیست و سوم ، مدیر توسعه کسب و کار پتروپارس به مذاکرات این شرکت با زاروبژ نفت اشاره کرده است و بر اساس مذاکرات انجام شده قرار است هر دو شرکت چند میدان نفت و گاز را مطالعه و در قالب پیشنهاد به شرکت ملی نفت ارائه دهند که در خحال حاضر شرایط برای امضای تفاهم‌نامه بین دو شرکت برای مطالعه میدان‌های داخلی مناسب است.

در حاشیه سومین روز از نمایشگاه، بین شرکت ملی حفاری ایران و شرکت دانش‌بنیان «میشان» و همچنین شرکت لهستانی «اگزالو» 2 تفاهم‌نامه همکاری امضا گردید.

همچنین در همان روز تفاهم نامه همکاری بین پردیس پژوهش انرژی و محیط زیست پژوهشگاه صنعت نفت به ریاست جابر نشاطی و بنیاد کاربردی رازی به مدیریت عامل ستار نصیری زنوز امضا گردید.

در حاشیه رویداد ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران در نوآوری‌های فناورانه صنعت گاز، اتاق بازرگانی تهران و فن بازار تفاهم‌نامه‌ای با هدف برگزاری رویدادهای مشترک صنعت نفت و گاز برگزار شد.

در حاشیه سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی و ساعات پایانی، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و زیمنس آلمان برای تبدیل همکاری‌های این دو شرکت از رابطه خریدار و فروشنده به رابطه شرکای تجاری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در آخرین روز از بیست وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی میان جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و اصغر زارعان، دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی نیز تفاهم نامه همکاری امضا شد، دو طرف بر گسترش همکاری‌ها تاکید کردند.

همچنین شرکت پایانه‌های نفتی ایران با هدف اجرای پروژه تخلیه خطوط لوله زیردریایی نفت خام منتهی به گوی‌های شناور در بندر گناوه، تعمیرات اساسی و نوسازی اسکله غربی (آذرپاد) در جزیره خارک، اجرای طرح‌های پژوهشی و اجرای طرح یکسان‌سازی مشخصات فنی هوزهای شناور و زیرآبی متصل به‌گوی‌های شناور، چهار سند همکاری امضا کرند.

این نمایشگاه یک رویداد بزرگ اقتصادی صنعتی است و با توجه به گستردگی و حضور شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی فعال در عرصه صنعت نفت، فرصت مغتنمی برای آشنایی با توانمندی‌ها و توفیقات شرکت‌های سازنده و تولید کنندگان داخلی در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات و همچنین فناوری‌های روزآمد ازسوی شرکت‌های خارجی است.

بیست و سومین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی، از یکشنبه 16 اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‎المللی تهران آغاز به کار کرد و در تاریخ چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه به کار خود خاتمه داد.

 

 

بیست و سومین نمایشگاه نفت گاز پالایش و پتروشیمی

 

بیست و سومین نمایشگاه نفت گاز پالایش و پتروشیمی

 

رویدادهای اقتصادی

 

امضای تفاهم نامه پژوهشکده نفت با پالایشگاه کرمانشاه

 

امضای تفاهم نامه پژوهشکده نفت با پالایشگاه کرمانشاه

 

رویدادهای اقتصادی

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 219
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران