پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 594153 تاریخ : 1400/11/21-09:14:51
,10028,
روح الله عطاریان مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه شد

طی حکمی توسط مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی انجام شد؛

روح الله عطاریان مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه شد

دکتر حسن خانلو، قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی مطرح کرد: “تحول خواهی در چارچوب سیاست های کلان کشور و حفظ هویت سازمانی بایستی در اولویت فعالیت های رسانه ای سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد. در حوزه رسانه، کار تحولی از نقطه تماس با مخاطب شروع می شود. تحول خواهی و رفتار توأم با عدالت و حریت در رسانه از مسائل مهم است. رسانه باید در ارتباط مستمر و مؤثر با مردم باشد و با حریت و برای عدالت فعالیت کند تا خروجی موثری داشته باشد."

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر حبیب الله حسن خانلو، قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه، با گرامی داشت دهه مبارک فجر و تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: "وظیفه سازمان تأمین اجتماعی پیاده سازی و اجرای سیاست های کلان کشور است. ما وظیفه داریم که سیاست های تعیین شده را اجرایی کنیم و تصمیماتی را برای اجرای صحیح سیاست ها اتخاذ کنیم. باید همواره توجه داشته باشیم که تصمیماتی که اتخاذ می کنیم مغایرتی با سیاست های کلان کشور نداشته باشد."

دکتر حسن خانلو افزود: "ما در سازمان تأمین اجتماعی و همین طور موسسات و شرکت های تابعه همواره به دنبال پیشرفت و توسعه هستیم. درباره نحوه اجرای برنامه های توسعه ای اما همواره باید حفظ هویت سازمانی تأمین اجتماعی را در اولویت قرار دهیم و در تمامی تصمیم گیری ها بدانیم که تحقق منافع کوتاه مدت نباید منجر به تضعیف یا کم توجهی به هویت سازمانی شود."

دکتر حسن خانلو اجرای برنامه های تحولی را درچارچوب سیاست های کلان کشور و حفظ هویت سازمانی مورد تأکید قرار داد و گفت: "تحول همواره از نقطه تماس با مخاطبان اتفاق می افتد و سازمان تأمین اجتماعی نیز باید در نقطه تماس با مخاطبان به دنبال تحول باشد. در حوزه رسانه نیز کار تحولی از نقطه تماس با مخاطب شروع می شود. تحول خواهی و رفتار توأم با عدالت و حریت در رسانه از مسائل مهم است. برای رعایت عدالت باید نکات مثبت و منفی را در رسانه به صورت همزمان مورد توجه قرار دهیم. رسانه باید در ارتباط مستمر و مؤثر با مردم باشد و با حریت و برای عدالت فعالیت کند تا خروجی موثری داشته باشد. اگر به امکانات و ظرفیت های سازمان و موسسه آتیه به دقت توجه کنیم، می توانیم زمینه های تحول را بهتر از قبل شناسایی کنیم."

روح الله عطاریان، مدیرعامل جدید مؤسسه آهنگ آتیه نیز با تشکر از اعتماد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای تصدی مسئولیت مدیرعاملی مؤسسه، گفت: "تغییر در رویکرد رسانه ای و تمرکز در بسترهای جدید و فضای مجازی در اولویت موسسه آتیه خواهد بود و به دلیل خیل عظیم مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی که اکثریت جامعه را در بر می گیرد باید برای فعالیت در بسترهای نوین اقدام کنیم."

لازم به توضیح است عطاریان دانش آموخته مقطع ارشد و دکتری رشته مدیریت رسانه بوده و دارای سوابق مدیریتی در مؤسسات مختلف فرهنگی-رسانه ای است. مدیرعامل جدید موسسه آتیه در زمینه های مختلف مشاوره و اجرایی حوزه رسانه دارای سوابق مدیریتی و تولیدی است.

دکتر حسن خانلو در پایان از زحمات و تلاش های مازیار هوشمند، مدیرعامل سابق موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه قدردانی و برای روح الله عطاریان در تصدی این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران