پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636449 تاریخ : 1402/03/07-14:47:02
,3,
روابط عمومی انعکاسی از عملکرد سازمان است

روابط عمومی انعکاسی از عملکرد سازمان است

مسئول روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت در گفتگو با مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی گفت: روابط عمومی انعکاسی از عملکرد سازمان است و در بانک قرض الحسنه رسالت به دنبال تحقق روابط عمومی دیجیتال هستیم.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدرضا درگاهپور از بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان بانکی اجتماعی با خدماتی نوین نام برد و افزود: بانکداری بدون شعبه و الکترونیک با هدف تحقق ارائه خدمات غیرحضوری و دیجیتال برای مشتریان عملیاتی شده است. وی با تاکید برنقش روابط عمومی در سازمان ها بویژه در بانک ها اظهارداشت: رسالت روابط عمومی بازتاب عملکرد سازمان ها به نحو احسن واطلاع رسانی در خصوص خدمات ارائه شده است.

سیدقاسم بی نیاز مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی نیز با تاکید بر جایگاه روابط عمومی، با استقبال از خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه رسالت خواستار گسترش مراودات در سطح کلان دو مجموعه شد.
در این دیدار از میرزابابا مطهری نژاد که از چهره های ماندگار و بزرگان روابط عمومی ایران بود، یاد شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران