پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 584794 تاریخ : 1400/04/23-09:40:03
,13,4,
رمزگشایی ژنتیک محصولات کشاورزی با هوش مصنوعی

رمزگشایی ژنتیک محصولات کشاورزی با هوش مصنوعی

ما در دوره ای زندگی می کنیم که تعیین توالی ژنوم کامل گیاه هرگز آسان و کم هزینه نبوده است. اما شناختن همه ژن های تشکیل دهنده گیاه با دانستن وظایف آن ژن هایکی نیست.

به گزارش بانک و صنعت، متخصصان ایالت میشیگان در زمینه زیست شناسی گیاهی و علوم کامپیوتر قصد دارند این شکاف را با کمک هوش مصنوعی و کمک مالی 1.4 میلیون دلاری جدید بنیاد ملی علوم برطرف کنند.

در نهایت ، هدف کمک به کشاورزان برای پرورش محصولاتی با ژن هایی است که به گیاهان آنها بهترین فرصت را می دهد تا در برابر تهدیداتی مانند خشکسالی و بیماری مقاومت کنند.

اگرچه برای رسیدن به آن مرحله ، محققان هنوز هم باید نقش اساسی بسیاری از ژن های موجود در گیاهان را فاش کنند.

محققان بر این باورند که هوش مصنوعی می تواند کمکی به محققان برای شکستن موارد سخت ، که نشان دهنده کسری قابل توجه از ژن های گیاهی است ، فراهم کند.

آن ها از نوعی هوش مصنوعی موسوم به یادگیری ماشین استفاده می کنند که شامل الگوریتم های رایانه ای است که اساساً قابل آموزش است.

برای "آموزش" هوش مصنوعی ، تیم داده های موجود را برنامه ریزی خواهد کرد ، آنچه دانشمندان در مورد ژن های گیاهی و عملکرد آنها می دانند را توصیف می کند.

سپس الگوریتم می تواند شروع به پیش بینی آگاهانه در مورد آنچه ژن ها با عملکردهای ناشناخته انجام می دهند و بعدبه راهنمایی دانشمندان در طراحی آزمایش وپیش بینی ها کمک کند.

علوم گیاهی و رایانه ای فرهنگ های کاملاً متفاوتی دارند و از زبان های کاملاً متفاوتی استفاده می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران