پالایش این آمار نشان می دهد از این تعداد شکایت ثبت شده نیز تنها 2 شکایت «وارد» بوده و 21 شکایت «ناوارد» تشخیص داده شده است، به عبارت دیگر از مجموع 1929 شکایت «وارد» تشخیص داده شده در کل صنعت بیمه، تنها 0.1 درصد سهم بیمه "ما" بوده است.
تعداد شکایات بیمه گذاران از شرکت بیمه "ما" در مقایسه با شرکت هایی که سهم بازاری نزدیک به آن دارند نیز بسیار مناسب تر ارزیابی می شود.
شرکت بیمه "ما" به طور مستمر با بیمه گذاران خود در ارتباط و جلب رضایت حداکثری آنها، همواره در دستور کار است.