پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636982 تاریخ : 1402/03/27-22:26:10
,3,22,
«رضا وهام» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی شد

«رضا وهام» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی شد

مراسم معارفه «رضا وهام» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی و تکریم و تودیع «عظیم حسین آبادی» مدیر سابق شعب استان، با حضور «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک و دکتر «احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان های بانک و جمعی از مدیران برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران در این مراسم «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک موفقیت های بزرگ سال های اخیر را نتیجه نگرش خدمت رسانی به مردم دانست.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ این بانک، افزود: امروزه تجربه بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان یک الگو در صنعت بانکداری کشور مطرح است و این امر موجب تغییر رفتار در سیستم بانکی کشور شده است.
«امامی» با اعلام این مطلب که عقد قرض الحسنه آینده بانکداری کشور را رقم خواهد زد، بیان کرد: در حال حاضر یکی از موضوعات مهم در جهاد تبیین، جهاد در زمینه توسعه بانکداری قرض الحسنه است.
دکتر «احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان های بانک نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در شبکه بانکی از نگاه مدیران ارشد اقتصادی کشور، استمرار موفقیت های بانک را در گرو تلاش بیشتر و موفقیت کارکنان آن دانست.
وی خدمت رسانی مطلوب و مؤثر به مشتریان را نقطه عطف رشد و تعالی بانک عنوان کرد و افزود: بانک عرصه خدمت رسانی به مردم است و این بانک توانایی دارد تا در همه حوزه های کاری خود با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی ماهر و متخصص در کنار جلب رضایت حداکثری مشتریان موفق تر از گذشته عمل کند.
در ادامه «عظیم حسین آبادی» مدیر شعب سابق بانک در استان نیز ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای بانک در استان مرکزی، گفت: کسب رتبه اول از نظر جمع منابع سپرده های قرض الحسنه و جاری در بین بانک های استان و همچنین کسب رتبه اول در کشور در زمینه ایجاد کمترین تعهد پرداخت وام در قالب طرح مهریار، بخشی از دستاوردهای مهم بانک در استان مرکزی است.
وی ضمن قدردانی از زحمات همه مدیران ارشد بانک، موفقیت های به دست آمده را نتیجه زحمات همه کارکنان بانک در استان دانست.
«رضا وهام» سرپرست مدیریت شعب بانک نیز با تشکر و قدردانی از حسن اعتماد مدیران ارشد بانک، خدمت در قسمت های مختلف بانک را مایه مباهات و خرسندی خود عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم تا با خرد جمعی و همت مضاعف موجبات رشد و تعالی بیش از پیش بانک را فراهم کنیم.
در پایان این مراسم حکم «رضا وهام» به عنوان سرپرست مدیریت شعب استان مرکزی اعطا شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران