پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657982 تاریخ : 1402/05/10-00:18:21
,2,
رشد قابل توجه پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری در بانک ملی ایران

رشد قابل توجه پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری در بانک ملی ایران

آمار و ارقام ها در بانک ملی ایران نشان می دهد، پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان طی چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر مبلغ به ترتیب 46 و 221 درصد رشد داشته است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وام های قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به جوانان و متقاضیان واجد شرایط در شبکه بانکی دارد و همواره بر اولویت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و همچنین لزوم تسریع و تسهیل آن تاکید دارد.

امسال نیز وام ازدواج در بانک ملی ایران از ابتدای سال تا پایان تیر ماه بی وقفه پرداخت شده است که براین اساس طی این مدت این بانک با پرداخت مبلغی به ارزش 113 هزار و 253 میلیارد ریال توانسته 55 هزار و920 جوان ایرانی را به خانه بخت بفرستد.

بانک ملی ایران در همین مدت 42 هزار و 764 میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری به 69 هزار و 308 متقاضی پرداخت کرده است.

همچنین این بانک طی چهار ماه سال گذشته مبلغی به ارزش 77 هزار و 640 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و 13 هزار و 315 میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری به ترتیب به 56 هزار و 371 نفر و 31 هزار و 959 متقاضی پرداخت کرده است.

براین اساس، بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان و فرزند آوری خانواده های ایرانی از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا پایان تیرماه در مجموع اعتباری به ارزش 156 هزار و 16 میلیارد ریال در راستای پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری به 125 هزار و 228 متقاضی صرف کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران