پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670106 تاریخ : 1402/08/24-17:57:25
,10025,
رشد شاخص های مهم بیمه گری نشان از سیاست جسورانه بیمه البرز است

رییس کل بیمه مرکزی در گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه البرز:

رشد شاخص های مهم بیمه گری نشان از سیاست جسورانه بیمه البرز است

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه البرز که در اصفهان برگزار شد با اشاره به دستاوردهای بیمه البرز در سال جاری از جمله رشد 117 درصدی تولید حق بیمه و افزایش 15 درصدی پورتفوی بیمه های زندگی، گفت: کسب تمامی این دستاوردها نشان دهنده سیاست جسورانه و متهورانه شرکت بیمه البرز است که آینده بسیار خوبی را برای این شرکت رقم خواهد زد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، علی استاد هاشمی افزود: یکی از چالش های صنعت بیمه کم بیمه گی در برخی رشته ها از جمله بیمه های خرد است که خوشبختانه بیمه البرز در هفت ماه اول سال جاری با رویکرد توسعه بیمه های خرد، سهم این بیمه ها را به 51 درصد کل پورتفوی این شرکت افزایش و کار بسیار عظیمی در فروش بیمه های زندگی انجام داده است.

وی با تاکید بر این که ایجاد آرامش در جامعه وظیفه اصلی بیمه گران است، اظهار داشت: متاسفانه تنها شش درصد منازل مسکونی کشور تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار دارند و شرکت های بیمه باید با وارد شدن به این حوزه و طراحی محصولات جدید مردم را به خرید این بیمه نامه ترغیب کنند همانند سیاستی که بیمه البرز برای توسعه بیمه های زندگی اتخاذ کرد و با طراحی محصول جدید شوکا، فروش بیمه های زندگی را در صنعت بیمه افزایش داد.

رییس کل بیمه مرکزی توسعه فرهنگ بیمه و به تبع آن افزایش ضریب نفوذ بیمه را از برنامه های اصلی این نهاد ناظر عنوان کرد و برقراری ارتباط خوب و موثر شرکت های بیمه با آحاد مختلف جامعه را از عوامل افزایش ضریب نفوذ بیمه دانست.
وی افزود: ارتباط سنجی مشتریان و رتبه بندی شرکت های بیمه از موضوعات مغفول مانده در صنعت بیمه کشور است که به زودی برنامه های اثرگذاری در این زمینه اجرایی خواهد شد.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی نیز در این گردهمایی با بیان اینکه ویژگی های بارز بیمه البرز و کسب رتبه اول در شاخص های بیمه گری بر کسی پوشیده نیست، گفت: افزایش تعداد بیمه نامه ها و فروش بیمه های زندگی از درایت مدیران ارشد و کارکنان این شرکت حکایت دارد و جریان درآمدی پایداری را برای این شرکت به ارمغان خواهد آورد.
علی بنیادی تنها راه ایجاد جریان درآمدی پایدار را توسعه بیمه های زندگی دانست.
وی بر لزوم پرهیز از نگاه سنتی در فعالیت بیمه گری تاکید کرد و گفت: خوشبختانه بیمه البرز با تغییر نگاه و ارائه رویکردی متمایز، فروش بیمه نامه های خرد را توسعه داد که این موفقیت، قابل قدرانی است.
وی در پایان ضمن تاکید بر تغییر رویکرد بیمه مرکزی در راستای افزایش مشارکت کارشناسان و خبرگان صنعت بیمه در تبیین و اصلاح آیین نامه ها، دعوت مدیران عامل اسبق بیمه البرز به گردهمایی سراسری مدیران و روسای این شرکت را اقدامی ارزشمند برشمرد.
این گزارش حاکی است گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه البرز با حضور رییس کل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران،مدیران و روسای شعب بیمه البرز چهارشنبه 24 آبان 1402 در اصفهان برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران