وی با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری های اطلاعاتی پیشرفته در صنعت بانکداری، افزود: بانک کشاورزی با تعهد به بهبود مستمر خدمات و بهره گیری از فناوری های نوین، به طراحی و ارائه محصولات و خدمات جدید در زمینه بانکداری شرکتی پرداخته و امکاناتی نظیر خدمات بانکداری باز، درگاه مشتریان ویژه، سامانه همراه بانک شرکتی، سامانه مهران، کیف پول نوینکست و واریز شناسه دار و تجمعی را برای مشتریان فراهم آورده است.
دولتی تصریح کرد: تکمیل سبد خدمات و ارتقای کمی و کیفی محصولات بانکی با هدف جذب مشتریان جدید و جلب رضایت مشتریان موجود، نقش مهمی در رشد درآمدهای مشاع و غیرمشاع و افزایش منابع بانک داشته و به تبع آن توانایی بانک را در تامین مالی واحدهای تولیدی، حمایت از بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور افزایش می دهد.
وی در ادامه، قائل شدن سقف اعتباری برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی، صدور انواع ضمانت نامه و ارائه گواهی اعتبار مولد (گام) را از دیگر خدمات بانک کشاورزی برای مشتریان شرکتی برشمرد.
رئیس اداره کل بانکداری شرکتی بانک کشاورزی با اشاره به رشد قابل توجه تعداد مشتریان VIP Channel و اینترنت بانک کشاورزی در سال جاری نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی همچنین به منظور تسهیل فرآیندهای مالی و اقتصادی کسب و کارها، خدمات ویژه ای را در زمینه مدیریت مالی زنجیره تأمین، کشاورزی قراردادی، خدمات ارزی و نیز گسترش تعاملات با فعالان اقتصادی در قالب انعقاد تفاهم نامه، ارائه می دهد.