پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658390 تاریخ : 1402/05/25-13:33:43
,16,
راه اندازی مرکز نوآوری دیزاین انتخاب در دانشکدگان هنرهای زیبا دانشگاه تهران

راه اندازی مرکز نوآوری دیزاین انتخاب در دانشکدگان هنرهای زیبا دانشگاه تهران

انتخاب الکترونیک به عنوان گروه صنعتی پیشگام در ایجاد ارتباط تخصصی میان دانشگاه و صنعت، با دانشکدگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران تفاهم نامه ای در زمینه توسعه همه جانبه همکاری های آموزشی و پژوهشی امضا کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از واحد ارتباط با رسانه گروه انتخاب الکترونیک، انتخاب الکترونیک به عنوان گروه صنعتی پیشگام در ایجاد ارتباط تخصصی میان دانشگاه و صنعت، با دانشکدگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران تفاهم نامه ای در زمینه توسعه همه جانبه همکاری های آموزشی و پژوهشی امضا کرد.

گفتنی است هدف از این تفاهم نامه، بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های دانشگاه برای انجام طرح ها و ایده های خلاقانه با هدف خلق ارزش در حوزه های مختلف مورد نیاز گروه انتخاب، از طریق استقرار مرکز نوآوری دیزاین گروه انتخاب (اسنوا لب) در محل دانشکدگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

بر اساس تفاهم صورت گرفته، مقرر گردید به منظور توسعه این مرکز در فاز دوم، زمینی از طرف دانشگاه تهران در اختیار گروه صنعتی انتخاب الکترونیک قرار داده شود تا بواسطه سرمایه گذاری این گروه صنعتی برای ساخت و بهره برداری مشترک از مجموعه صورت گیرد. یکی از مهمترین موضوعات این تفاهم، حمایت گروه صنعتی انتخاب از توسعه رشته های آموزشی است.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته در این راستا، راه اندازی رشته تخصصی طراحی محصول با گرایش های لوازم خانگی، مبلمان و روشنایی در مقطع کارشناسی ارشد، از مهم ترین برنامه های پیش رو قلمداد گردید.

از دیگر مفاد این تفاهم نامه، می توان به ایجاد بانک های اطلاعاتی از محققین و متخصصین فعال دانشگاهی در زمینه اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی، اجرای پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در زمینه های موردنیاز گروه انتخاب، تألیف یا ترجمه کتاب، مشارکت و همکاری در برگزاری همایش های علمی و هنری و نیز استفاده از ظرفیت دانشگاه در برقراری ارتباط با مؤسسات و مجامع مرتبط ملی و بین المللی اشاره کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران