پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657773 تاریخ : 1402/05/01-02:09:09
,2,
دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری

دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری

مدیر عامل بانک ملی ایران به همراه مدیران ارشد و مسؤولان این بانک در سفر به استان سمنان با نماینده مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده به منظور ارائه گزارشی از آخرین وضعیت خدمات دهی بانک به آحاد مردم و فعالیت های گسترده برای توسعه زیرساخت های کشور و کسب رهنمود در دفتر آیت اله سیدمحمد شاهچراغی حاضر شد و با وی گفت و گو کرد. دکتر نجارزاده در ابتدا با ابراز تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین علیه السلام و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران در حوزه ارائه تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، اشتغال زایی، رفع احتیاجات ضروری و تسهیلات تکلیفی ارائه کرد.

وی با تشریح این که بانک ملی ایران هم اکنون بیش از 52 میلیون مشتری در اقصی نقاط کشور دارد، تصریح کرد: این بانک در سال گذشته مبلغ تقریبی 50 همت در بخش تسهیلات خرد در راستای اشتغال زایی، ازدواج جوانان، فرزند آوری و... به متقاضیان پرداخت کرده است.

آیت اله سیدمحمد شاهچراغی پس از شنیدن گزارش دکتر نجارزاده گفت: بانک ملی ایران بانکی خوشنام و امین مردم است و مسؤولان این بانک باید قدر این خوشنامی را بدانند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته در راستای ارائه خدمات مطلوب مالی و تسهیلات دهی به آحاد جامعه، افزود: بانک محل خدمت به مردم است و باید با تلاش مؤثر مشتریان را راضی نگه داشت.

آیت اله شاهچراغی در ادامه صداقت و امانت را از صفات خوب در دین اسلام برشمرد و گفت: خدمت به مردم عبادت و سعادت است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 255
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران