پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658210 تاریخ : 1402/05/17-18:24:32
,3,22,
دولت از بانک قرض الحسنه مهر ایران برای توسعه اشتغال حمایت کند

دولت از بانک قرض الحسنه مهر ایران برای توسعه اشتغال حمایت کند

مدیرکل سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کرمان، گفت: حمایت دولت از بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند زمینه ساز پیشرفت و توسعه اشتغال در استان کرمان شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک با سازمان زندان های استان کرمان تفاهم نامه همکاری در قالب طرح مهریار امضا کرد.

«سید مجتبی حسینی» مدیرکل سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کرمان در جلسه ای با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان با اشاره به تنوع خدمات بانک، گفت: تنوع طرح ها و خدمات این بانک موجب خواهد شد، کارکنان این سازمان بدون دغدغه از خدمات بانک استفاده کنند.
«حسینی» خاطر نشان کرد: حمایت دولت از بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند زمینه ساز پیشرفت و توسعه اشتغال در استان و بهره مندی اقشار مختلف جامعه از وام های ارزان قیمت این بانک شود.
در ادامه این جلسه «حسین خزاعی» مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمان با قدردانی از تعامل با سازمان زندان های استان، فعالیت اصلی و محوری این مجموعه را اصلاح و تربیت افراد به خطارفته عنوان کرد و لازمه این کار را داشتن نیروهای باانگیزه در این سازمان دانست.
وی در تشریح طرح مهریار، گفت: با توجه به مجوز وزارت امور اقتصادی و دارایی به دستگاه های مختلف مبنی بر امکان تمرکز پرداخت حقوق کارکنان سازمان ها، دستگاه ها و شرکت های دولتی و خصوصی در این بانک، طرح مهریار طراحی و برای نخستین بار در سطح شبکه بانکی کشور اجرا شده است.
مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمان، افزود: در همین راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران با سازمان ها و دانشگاه ها و شرکت های مختلفی اعم از دولتی و غیردولتی این تفاهم نامه را منعقد کرده و این مجموعه ها با تمرکز پرداخت حقوق کارکنان خود در این بانک طبق توافق دوجانبه، بخشی از حقوق پرداختی خود را به عنوان امتیاز وام قرض الحسنه دریافت می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران