پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 682193 تاریخ : 1403/01/21-18:47:35
,10025,
در دیدار نوروزی و ضیافت افطار مدیران و کارکنان بیمه سرمد، استراتژی شرکت در سال جدید از سوی مدیرعامل تعیین شد.

در دیدار نوروزی و ضیافت افطار مدیران و کارکنان بیمه سرمد، استراتژی شرکت در سال جدید از سوی مدیرعامل تعیین شد.

بهشتی نژاد: توسعه کمی و کیفی نمایندگان، بهبود تجربه مشتری با رویکرد خدمت بهنگام و توانمندسازی کارکنان و توسع? فرهنگ سازمانی از عمده استراتژی های شرکت در سال جاری خواهد بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان به مناسبت آغاز سال جدید، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه سرمد طی مراسمی با کارکنان و مدیران شرکت دیدار و گفت وگو کردند؛ در این مراسم، میهمانانی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک صادرات ایران حضور داشتند.

در این دیدار بهشتی نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد، سال جدید و تقارن آن با ماه بندگی را تبریک گفت و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از پرسنل شرکت بابت زحمات سال گذشته تشکر و قدردانی کرد. ایشان ضمن اشاره به فعالیت ها و دستاوردهای مهم شرکت در سال 1402 افزود: «در سالی که گذشت، همکاران خدوم بیمه سرمد در تمام سطوح متحمل سختی و زحمت بسیار شدند که الحمدلله این زحمات و تلاش به ثمر نشست و شرکت بیمه سرمد هم اکنون در وضعیت خوبی به سر می برد، البته برای رسیدن به وضعیت مطلوب هنوز باید تلاش کرد. امیدوارم با استمرار تلاش و همدلی جمعی، شرکت بیمه سرمد در سال 1403 خوش بدرخشد و شاهد اتفاقات خوبی برای شرکت و همکاران عزیز باشیم».
بهشتی نژاد در ادامه به تدوین استراتژی شرکت در سال جاری اشاره کرد و افزود: «توسعه کمی و کیفی نمایندگان، بهبود تجربه مشتری با رویکرد خدمت بهنگام و توانمندسازی کارکنان و توسعه فرهنگ سازمانی از عمده استراتژی های شرکت در سال جاری خواهد بود». ایشان از معاونان، مدیران و همه پرسنل خواست با توان و انرژی مضاعف در جهت رسیدن به اهداف و برنامه های شرکت، بر مبنای استراتژی که به زودی ابلاغ خواهد شد گام بردارند.

یکی دیگر از میهمانان ویژه این مراسم دکتر حق وردیلو عضو هیئت عامل و معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بود. ایشان در سخنانی، با اشاره به بازگشت بیمه سرمد به توانگری سطح یک شرکت های بیمه در سال 1402، حفظ این توانگری را مهم دانست و افزایش سرمایه باکیفیت را از مهم ترین عوامل این نگهداشت توصیف کرد.
عضو هیئت عامل بیمه مرکزی به لزوم بهبود و پالایش شبکه فروش تأکید کرد و حفظ شبکه فروش باکیفیت و برنامه ریزی جهت توانمندسازی و ارتقای ایشان را از مهم ترین برنامه های شرکت ها توصیف کرد.

دکتر حق وردیلو در بخش دیگری از سخنان خود کارکنان را یکی از ارکان مهم شرکت دانست و افزود: «لازم است شرکت به معیشت و رفاهیات پرسنل توجه ویژه داشته و در جهت آموزش هدفمند، چه در سطح کارشناسی و چه مدیران، برنامه ریزی مدون صورت گیرد».

ایشان دستاوردهای شرکت بیمه سرمد در یک سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و گفت: «آمارها نوید آینده ای روشن برای بیمه سرمد را می دهد و اعتقاد دارم با وجود پرسنل پرتوان و همراهی مدیران متخصص انشاءالله شاهد موفقیت های بیشتر بیمه سرمد در سال پیش رو باشیم».

دکتر جوادی، رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد از دیگر سخنرانان این مراسم، با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه رحمت، ابراز امیدواری کرد سال آینده برای بیمه سرمد سالی نیکو همراه با خبرهای خوب برای شرکت و پرسنل باشد.

ایشان افزایش بهره وری سازمانی را لازم? پیشرفت بیمه سرمد دانسته و از برنامه های هیئت مدیر? شرکت در جهت ایجاد رضایتمندی که منجر به بالارفتن بهره وری خواهد شد گفت.
رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد، با اشاره به نام گذاری سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، شعار متناسب با این نام گذاری و صنعت بیمه را جهش حق بیمه تولیدی با مشارکت نمایندگان توصیف کرد و افزود: «در سال جدید، سهم بازار و افزایش فروش و تولید حق بیمه در کنار سودسازی و همچنین ارتقای شبکه فروش بیمه سرمد، که بخش مردمی شعار سال است، از برنامه های مهم شرکت خواهد بود».

مراسم دیدار نوروزی بیمه سرمد با ضیافت افطار همراه بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 261
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران