پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588856 تاریخ : 1400/06/28-15:02:48
,15,4,
دبیرکل اتحادیه پستی جهانی انتخاب شد

دبیرکل اتحادیه پستی جهانی انتخاب شد

دبیرکل جدید اتحادیه پستی جهانی در بیست و هفتمین کنگره پستی جهانی در ابیجان انتخاب شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، «ماساهیکو متوکی» از کشور ژاپن بر اساس اکثریت آرای کشورهای عضو حاضر در بیست و هفتمین کنگره پستی جهانی به عنوان دبیرکل اتحادیه جهانی پستی انتخاب شد.

دبیرکل منتخب (Universal Postal Union)UPU که از تجربه مشاغل گسترده ای در بخش خدمات عمومی، به ویژه در بخش پست برخوردار است برای اولین بار در سال 1983 به وزارت پست و مخابرات ژاپن پیوست. پس از آن ریاست کل پست Nihonmatsu در استان فوکوشیما را بر عهده گرفت و سرانجام به دفتر پس انداز پستی وزارت پست و مخابرات، به عنوان مدیرکل دفتر خدمات بین المللی بازگشت.
متوکی علاوه بر تجربه خود در پست، با وزارت امور خارجه ژاپن و سفارت ژاپن در تایلند نیز همکاری کرده است. وی از سال 2012 تا کنون ریاست شورای عملیات پستی اتحادیه را برعهده دارد.
ریاست بیست و دومین کمیته کنگره برای خدمات مالی پستی و گروه خدمات مالی پستی شورای عملیات پستی از دیگر سمت های دبیرکل منتخب است.
وی در مورد انتخاب خود در شبکه های اجتماعی گفته است، تمام توان خود را به آینده درخشان UPU اختصاص خواهد داد.
گفتنی است پیش ازاین عبدالرحمن بشار حسین عهده دار این سمت بوده است.
"مارژان اسوالد" از کشور اسلوونی نیز با اخذ 86 رای به عنوان معاون دبیرکل اتحادیه پستی جهانی انتخاب شد.
مارژان اسوالد دارای بیش از 24 سال تجربه مدیریت گسترده در عملیات، فروش و استراتژی پستی بین المللی است. وی سابقه مدیرکل پست بین الملل اسلوونی و مشاور ارشد مدیریت اجرایی و مسئول روابط و سازمان های بین المللی پست اسلوونی را در کارنامه خود دارد.
وی در طول دوران حرفه ای خود عمیقا درگیر کسب و کار بین المللی پست بوده است و طی سه دوره متوالی یکی از اعضای فعال هیئت مدیره PostEurop و از اعضای قدیمی کمیته های مختلف راهبری در شرکت پست بین المللی (IPC) است.
معاون جدید دبیرکل اتحادیه پستی جهانی در تأسیس اتحادیه پستی مدیترانه (PUMed) مشارکت داشته و در سال 2019، به عنوان عضو هیئت مدیره PUMed انتخاب شد.
اسوالد همچنین رئیس کمیته مشورتی تمبر ملی اسلوونی و مدرس عملیات پستی بین المللی در کالج حرفه ای خدمات پستی و مخابرات در لیوبلیانا است.
ریاست هیئت نظارت شرکت حمل و نقل Fenikssped در سال های 2018-2011 نیز در سوابق وی ثبت شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران