پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636945 تاریخ : 1402/03/25-00:36:20
,3,22,
دانشگاه صنعتی اصفهان صدور کارت های پژوهانه اعضای هیأت علمی خود را به بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرد

دانشگاه صنعتی اصفهان صدور کارت های پژوهانه اعضای هیأت علمی خود را به بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرد

دانشگاه صنعتی اصفهان برای ارتقا و تسهیل فعالیت های علمی، پژوهشی و فناورانه و با عنایت به اولویت های پژوهشی نسبت به صدور کارت های پژوهانه با عاملیت بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام کرده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «مجدالدین نجفی» معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی اصفهان در آیین بزرگداشت استادان این دانشگاه با اشاره به اهمیت پژوهش و اقدامات فناورانه برای افزایش سرعت پیشرفت و تولید علم درکشور، هزینه کردن در این زمینه را سرمایه ‎گذاری هدفمند عنوان کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی نیز همگام با دانشگاه های سراسر کشور در این حوزه اقدامات خوبی انجام داده و علاوه بر حمایت های معنوی از استادان محقق، کارت هایی با عنوان «پژوهانه» صادرکرده است.
معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی استان اصفهان، گفت: با توجه به همکاری های دو جانبه، این پروژه را به بانک قرض الحسنه مهر ایران سپردیم و خوشبختانه این بانک در مدت زمان مناسبی کارت های پژوهانه را صادرکرد.
مقرر شده از رسوب منابع در حساب های مربوط به این کارت ها برای هم افزایی بیشتر در امر پژوهش و حرکت های فناورانه، وام های قرض الحسنه پرداخت شود.
گفتنی است بانک قرض الحسنه مهر ایران 460 کارت پژوهانه برای اعضای هیأت علمی این دانشگاه صادرکرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 258
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران