/2023/7/14020421233733.jpg
خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه مهر ایران توسعه می یابد
عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک متناسب با حرکت جهانی صنعت بانکداری، گام برمی دارد و خدمات شعبه محور را با نهایت کیفیت ارائه می دهد. خدمات غیرحضوری نیز با سطح وسیع تری و مستقل از زمان و مکان قابل ارائه است.
به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، نخستین مجمع صف و ستاد بانک در سال 1402 با هدف بررسی عملکرد بانک در سه ماهه نخست سال جاری و با شرکت همه رؤسای ادارات کل ستادی و مدیران شعب بانک در استان ها برگزار شد.
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام