پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657528 تاریخ : 1402/04/22-00:36:51
,3,
خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه مهر ایران توسعه می یابد

خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه مهر ایران توسعه می یابد

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک متناسب با حرکت جهانی صنعت بانکداری، گام برمی دارد و خدمات شعبه محور را با نهایت کیفیت ارائه می دهد. خدمات غیرحضوری نیز با سطح وسیع تری و مستقل از زمان و مکان قابل ارائه است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، نخستین مجمع صف و ستاد بانک در سال 1402 با هدف بررسی عملکرد بانک در سه ماهه نخست سال جاری و با شرکت همه رؤسای ادارات کل ستادی و مدیران شعب بانک در استان ها برگزار شد.

در این جلسه «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در جلسه مجمع عمومی بانک تأکید کرد کاری که در بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام می شود، با یک تلاش و همت مضاعف همراه بوده است.
وی افزود: شاخص های عملکردی بانک نشان می دهد مجموعه بانک با یک نگاه همگرا و فراتر از صِرف وظیفه به موضوعات می پردازد. خوشبختانه این رویکردی است که در سطح کلان و در همه ابعاد بانک وجود دارد.
توسلی با اشاره به اینکه راهبرد مدیرعامل محترم و هیأت مدیره بانک این است که خدمات غیرحضوری به صورت جدی توسعه یابد، گفت: امروز مشخص است که شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران نه تنها کاهش نمی یابد، بلکه در مواردی که ضرورت داشته باشد، در این زمینه افزایش هم خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران متناسب با حرکت جهانی صنعت بانکداری، گام برمی دارد. این بانک خدمات شعبه محور را با نهایت کیفیت ارائه می دهد. خدمات غیرحضوری نیز با سطح وسیع تری و مستقل از زمان و مکان قابل ارائه است. اگر شعبه محدودیتی برای زمان و مکان ارائه خدمت دارد، ابزارهای خدمات غیرحضوری این محدودیت ها را از بین می برد.
عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: رویکردی وجود دارد مبنی بر اینکه بانک خدمات خود را توسعه دهد و آگاهیم که ظرفیت شعب بانک بیش از این نیست. بحث هایی در بلندمدت مطرح است از جمله شمولیت مالی و خلوت شدن شعب و جلب رضایت مشتریان که این ها نیاز به توسعه ابزارهای غیرحضوری دارد.
توسلی گفت: افزون بر این ها نسل جوانی داریم که بنا به هر علتی کمتر با بانک قرض الحسنه مهر ایران ارتباط دارند. بخشی از گروهی هم که با بانک ارتباط دارند، ارتباطشان از طریق شعب است. طیفی که اتفاقاً از منظر اجتماعی ویژگی های خاصی دارد، کمتر با بانک تعامل می کند. ما برای اینکه بتوانیم خدمات مالی را به چنین نسلی ارائه کنیم نیز باید ابزارهای غیرحضوری خود را توسعه دهیم.
وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ما مسیرسازی برای آینده بانک است، خاطرنشان ساخت: یک مدیر حتماً به نتیجه توجه دارد، اما یکی از شاخص های عملکردی هر مدیر، توانمندسازی سازمان برای آینده است. قطعاً خدمات غیرحضوری و بستر کیوبانک می تواند به مواجهه بانک با آینده کمک کند تا شمولیت مالی و حداکثرسازی ارائه خدمات بانک در زمان و مکان مناسب برای مشتری انجام شود.
توسلی تأکید کرد: فناوری همچنین کمک می کند که سازمان با پایداری و تاب آوری بیشتری در برابر عوامل مختلف، بتواند ارائه خدمات خود به مشتریان را ادامه دهد. بانک قرض الحسنه مهر ایران رتبه هشتم شبکه شتاب را دارد و باید ساختارهای فناوری اطلاعات خود را تکمیل کند و توسعه دهد. هر چند امروز نسبت به گذشته ساختارهای پایدارتری را داریم، اما همچنان باید یک مسیر رو به تعالی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اگر اهداف جدیدی را تعریف می کنیم، حتماً باید روش های جدیدی را نیز پی بگیریم، افزود: با روش های سنتی نمی توان، اهدافی را که اکنون در فضای جامعه حاکم است، پیش ببریم. حتماً باید زیرساخت های خود را از منظرهای مختلف تکمیل کنیم.
توسلی اظهار داشت: تا همین نقطه که بسیاری از خدمات بانک غیرحضوری شده، اهتمامی جدی وجود داشته است. مطمئنم دغدغه هایی در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری وجود دارد، اما هم اکنون نیز شعبی داریم که تا 90 درصد افتتاح حساب های خود را به صورت غیرحضوری انجام داده یا 50 درصد وام های خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کرده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران