پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636762 تاریخ : 1402/03/11-09:35:56
,15,
خاطرات گذشته مدیران تا رونمایی 4 سرویس جدید آپ

خاطرات گذشته مدیران تا رونمایی 4 سرویس جدید آپ

در اولین رویداد سالانه آپ ، دستاوردهای آپ در 9 سال اخیر بررسی و از آپ کارت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، اولین رویداد سالانه آپ مورخ 9 خرداد 1402 در هتل اسپیناس پالاس برگزار و مدیران آسان پرداخت دستاوردهای آپ را تشریح نمودند ، ضمنا 4 سرویس جدید آپ رونمایی و نسخه بازطراحی شده این پلتفرم نیز معرفی شد.

در ابتدا حامد منصوری و مهدی شهیدی از بنیان گذاران آپ به صورت ویدئو کنفرانس به سخنرانی پرداختند و ضمن یادآوری چند خاطره از سال های تولد آپ یاداور شدند که فضای اپلیکیشن آپ از پرداخت فراتر رفته است. منصوری با بیان اینکه آپ بزرگترین مجموعه کسب و کار در حوزه فین تک است، گفت: خدمات نیکوکارانه در بستر آپ از خدمات مهم و نوین این پلتفرم در کشور است. مهدی شهیدی نیز اراده قوی آپ را از نقاط قوت مجموعه دانست و گفت: به زودی طی یک ماه آینده از فضای VOD مکالمات صوتی و تصویری در اپلیکیشن آپ رونمایی می شود. به گفته شهیدی زیرساخت های VOD در آپ تهیه شده و قرار است برای مراسم اربعین این سرویس در اختیار کاربران آپ قرار گیرد.

محمدرضا اسکندریون، رئیس هیئت مدیره آپ برنامه های این اپلیکیشن را در 4 سرفصل نوآوری در خدمات پرداخت، تسهیل حضور کسب وکارها بر بستر آپ، توسعه سرمایه گذاری خدمات خودرویی و بیمه و افزایش خدمات با شرکای تجاری خلاصه کرد.

اسکندریون همچنین اعلام کرد آپ روزی با 7 نفر کار خود را آغاز کرد و اکنون 2000 نیروی انسانی در آن فعالیت دارند که اسن شرکت را تبدیل به یک هلدینگ کرده است.

به گفته اسکندریون برنامه های آپ برای سال 1402 را در 4 بخش نوآوری در خدمات پرداخت، تسهیل حضور کسب وکارها بر بستر آپ، توسعه سرمایه گذاری خدمات خودرویی و بیمه و افزایش خدمات با شرکای تجاری خواهد بود تا جائیکه با ارائه بیش از 100 سرویس حتی از سوپر اپلیکیشنی هم فراتر رفته و در حال تبدیل شدن به یک هایپراپلیکیشن است.

حمید دولتی بنیان گذار حال سرویس سلامت دیجیتال آپ هم به معرفی پزشک هوشمند در این پلتفرم پرداخت و گفت: تشخیص آنلاین بیماری با هوش مصنوعی و ارائه تسهیلات تا سقف صد میلیون تومان از خدمات جدید ما در پزشک هوشمند است.

در ادامه سعید صولت، مدیر سرویس آسان بیمه نیز از سرویس اقساطی آسان بیمه صحبت کرد و گفت: ما با آسان بیمه می خواهیم روی گسترش خدمات بیمه ای و خرید اقساطی متمرکز شویم و اینشورتک برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است

آرمان فرج زاده، مدیر ارشد اجرایی اپلیکیشن آپ و عضو هیئت مدیره آسان پرداخت ، ارائه خدمات به 21 میلیون کاربران فعال ماهانه و سهم 37 درصدی در کارت به کارت های کشور را از دیگر افتخارات مجموعه «آپ» برشمرد.

به گفته مدیر ارشد اجرایی آپ؛ این پلتفرم سال گذشته توانسته به 2 رکورد دست یابد. رکورد اول ثبت رکورد 9میلیون و 500 هزار تراکنش و رکورد دوم ارائه خدمات به 6 میلیون کاربر در یک روز است.

محمد بیگدلی، مدیرمحصول لاین فین تک و پرداخت آپ به تشریح خدمات آپ کارت پرداخت و گفت: آپ کارت با هدف تبدیل شدن به یک کیف پول پر استفاده برای کاربران طراحی شده است. آپ کارت با اتصال به کیف پول آپ به عنوان بزرگترین و پر استفاده ترین کیف پول آنلاین کشور ، حضور فیزیکی دارد تا بتواند از ولت کاربران در تمام پوزهای کشور استفاده کند.

بیگدگی از عمومی شدن آپ کارت در تیر ماه خبر داد.

اولین رویداد سالانه آپ

خبرنگار / #حسین جواهریان



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران