پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 594251 تاریخ : 1400/11/23-18:12:00
,10028,
حضور سازمان تأمین اجتماعی در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور

همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

حضور سازمان تأمین اجتماعی در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: برقراری ارتباط حضوری و چهره به چهره یکی از اصلی ترین مزایای حضور سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علی جهانی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه از تاریخ 24 الی 26 بهمن ماه از ساعت 9 تا 17 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود. افزود: این نمایشگاه با هدف نمایش اقتدار ملی و آشنایی آحاد مردم با موج عظیم پیشرفت و خدمات برگزار شده است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان های این سازمان از ابتدای سال 1400 در بیش از 10 نمایشگاه حضور داشته است، اظهار داشت: غرفه سازمان تأمین اجتماعی در شبستان چهار B 12 برپا خواهد بود و خدمات این سازمان به مخاطبان و بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از بهترین روش های ملاقات مستقیم و تعامل بدون واسطه ی کارفرمایان با سازمان تأمین اجتماعی بازدید از این نمایشگاه ها است یادآور شد : ارتباط رو در رو در نمایشگاه فرصتی است برای آنکه افراد بتوانند دغدغه های خود را راحت تر مطرح کنند و دید بهتری نسبت ارائه خدمات این سازمان داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر سال سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه های بیشتری شرکت می کرد ولی در دو سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری بسیاری از برنامه ها ممنوع بود، گفت: باز هم همکاران ما با تلاش خود توانستند دراین بخش از فرصت ها و ظرفیت های موجود به نحو احسنت استفاده کنند.

دکتر علی جهانی با اشاره به اینکه برقراری ارتباط حضوری و چهره به چهره یکی از اصلی ترین مزایای حضور این سازمان در نمایشگاه ها است اذعان داشت: نمایندگان این سازمان با بازدید کنندگان به گفتگو و ارتباط حضوری می پردازند که این امر در جلب اعتماد مشمولین تحت پوشش بسیار حائز اهمیت است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد ارائه خدمات نوین بیمه ای و درمانی و ارائه خدمات غیر حضوری با هدف افزایش سطح رضایت مخاطبین اقدام به شرکت در نمایشگاه مذکور نموده است خاطر نشان کرد : حضور سازمان در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان ها، بخش کارفرمایان اداره کل امور فرهنگی و اداره کل خدمات و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری بیش از 2000 نسخه از کتاب مجموعه قوانین و مقررات بیمه ای ویژه کارفرمایان در نمایشگاه ها بین بازدید گنندگان توزیع شده است، افزود: سازمان تأمین اجتماعی در این غرفه به ارائه محصولات و خدمات فرهنگی و بیمه ای در قالب بروشور، پوستر، بولتن، ویژه نامه، کتاب و کتابچه، لوح فشرده، هفته نامه آتیه نو و پاسخگویی و مشاوره توسط کارشناسان سازمان به نیازهای مخاطبین و مراجعین پاسخ می دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران