به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی که به صورت برخط برگزار می گردد، محورهای «تبدیل مذاکرات احساسی و غیرواقعی به مذاکره منطقی مبتنی بر واقعیت»، «نحوه ارائه یک پیشنهاد مناسب با نیاز مشتری (پوشش، سرمایه گذاری یا هر دو)» و «مقایسه شرایط بیمه های زندگی و سرمایه گذاری های مبتنی بر بیمه در ایران و چند کشور اروپایی» توسط دکتر بهزاد بهمنیار، مدرس حوزه بیمه های اشخاص و بازاریابی ارائه خواهد شد.
حضور در این رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می باشد. پس از ثبت نام، ورود به کارگاه از طریق همین نشانی امکان پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می گردد.