پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 134307 تاریخ : 1394/02/14-03:12:03
,15,17,19,
جشنواره میلاد تا میلاد ایسوس

جشنواره میلاد تا میلاد ایسوس

پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:ایسوس چندی پیش اقدام به برگزاری جشنواره بزرگ نوروزی نمود که به مدت 9 هفته ادامه داشت. طی این مدت که با استقبال بی نظیر خریداران و طرفداران ایسوس در ایران مواجه شد 180 جایزه به 180 نفر از خریداران اهدا شد. اما این شرکت به تازگی خبر از برگزاری جشنواره فروش جدیدی با نام میلاد تا میلاد داده است.

 

گزارش پایگاه تحلیلی خبر بانک و صنعت ,در این جشنواره که به مناسب روز پدر و میلاد حضرت علی (ع) و همچنین سالروز مبعث پیامبر بزرگ اسلام و میلاد حضرت قائم(عج) برگزار می شود و 33 روز به طول خواهد انجامید ،تعداد 33 جایزه ارزشمند و به صورت روزانه و به قید قرعه به خریداران ایسوس اهدا می گردد. این جشنواره از تاریخ 12 اردیبهشت ماه آغاز و در روز 13 خرداد به پایان خواهد رسید. برای شرکت در این جشنواره کافی است فقط به سایت مخصوص این جشنواره به آدرس www.asus-festival.com مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که تنها کسانی مجاز به شرکت در این جشنواره می باشد که خرید خود را در طول برگزاری این جشنواره انجام دهند و محصولات آنها شامل گارانتی های معتبر و رسمی یکپارچه ایسوس در ایران شامل شرکت های سازگار ارقام، ویستا پخش رایانه و آواژنگ باشند.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران