پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 578874 تاریخ : 1400/02/05-13:28:52
,10034,
ثبت 396 شکایت مردمی در سامانه 124 سازمان صمت قزوین

ثبت 396 شکایت مردمی در سامانه 124 سازمان صمت قزوین

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: 396 شکایت مردمی از ابتدای امسال در سامانه 124 معاونت بازرسی و نظارت سازمان به ثبت رسیده است.

به گزارش بانک و صنعت، عزیزالله افضلی در ستاد تنظیم بازار استان قزوین، اظهار داشت: از این تعداد 236 مورد به صورت تلفنی، 12 مورد به صورت حضوری، 53 مورد به صورت کتبی، 66 مورد به صورت پیام گیر و 124 مورد هم از طریق سایت ثبت شده است.

وی افزود: 371 مورد از این شکایت ها در حوزه کالا و 25 مورد هم در حوزه خدمات است که 162 مورد در دست بررسی می باشد و تا به امروز هم 10 مورد جلب رضایت صورت گرفته است.

این مسوول با اشاره به وضعیت توزیع اقلام اساسی تنظیم بازار در استان قزوین، گفت: 700 تن شکر، 500 تن برنج تایلندی، 160 تن مرغ غیر منجمد و 20 تن گوشت قرمز منجمد در فروشگاه های زنجیره ای توزیع شده، البته 360 تن روغن هم برای اصناف درنظر گرفته شده که هم اکنون در حال توزیع است.

افضلی با اشاره به اجرای طرح کاسبان امین، اضافه کرد: این طرح با همکاری مجموعه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و بسیج اصناف در حال انجام است و قزوین جزو استان های پیشرو در اجرای این طرح محسوب می شود.

وی اظهار داشت: براساس این طرح سازمان صمت برخی از کالاها را به بسیج اصناف تحویل داده است تا آنها این اقلام را بین کاسبان امین توزیع کرده و به صورت تعاونی به دست مردم برسانند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به وضعیت بازار مرغ استان قزوین، گفت: خوشبختانه گوشت مرغ، وضعیت با ثباتی را در بازار پیدا کرده و طبق استعلام های گرفته شده، قزوین نسبت به استان های همجوار وضعیت بهتری را در زمینه توزیع مرغ دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 247
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران