پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636754 تاریخ : 1402/03/18-21:46:27
,3,
تکذیب ادعای پرداخت 11 وام قرض الحسنه به کارکنان یک بانک

تکذیب ادعای پرداخت 11 وام قرض الحسنه به کارکنان یک بانک

روابط عمومی بانک مرکزی از نماینده مجلس خواست از انتشار هر گونه ادعای کذب در این خصوص که موجب تشویش اذهان عمومی می شود خودداری کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، با پیگیری خبرنگار ایبِنا، روابط عمومی بانک مرکزی ادعای سید غنی نظری خانقاه؛ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، مبنی بر اینکه کارکنان یک بانک 11 بار وام قرض الحسنه دریافت کرده اند را به شدت تکذیب کرد.

روابط عمومی بانک مرکزی از این نماینده خواست از انتشار هر گونه ادعای کذب در این خصوص که موجب تشویش اذهان عمومی می شود خودداری کند.
خبرنگار ایبِنا در تماس با این نماینده نیز جویای جزئیات بیشتر و ارائه مدارک مربوط به این ادعا شد که وی اظهار کرد: «بنده مطمئن نیستم که چنین موضوعی را مطرح کرده باشم!»



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 155
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران