پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670132 تاریخ : 1402/08/27-18:01:39
,10025,
توفیقات روزافزون و پیاپی بیمه دی، موجب ارتقاء سطح توقعات بیمه گذاران و بیمه شدگان شده است

معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی عنوان کرد:

توفیقات روزافزون و پیاپی بیمه دی، موجب ارتقاء سطح توقعات بیمه گذاران و بیمه شدگان شده است

دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی اظهار داشت:افق مورد انتظار از بیمه دی، سرآمدی این شرکت در صنعت بیمه و دفاع از حقوق بیمه شدگان است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این که جهت تشکر و قدردانی در جمع مدیران بیمه دی حضور یافته، اظهار داشت: توفیقات روزافزون و پیاپی بیمه دی طی مدیریت نوین این شرکت، به ویژه در به روز نمودن پرداخت های خسارت به خانواده های معزز ایثارگری، نه تنها موجب جلب رضایت و خشنودی بیمه گذاران و بیمه شدگان بوده، بلکه سطح توقعات را نیز افزایش داده و جامعه ی هدف در انتظار وضعیت مطلوب بعدی است.

وی با اشاره به محدودیت های بودجه ای و روندهای منقطع در تامین و پرداخت اعتبار بیان داشت: می بایست در چارچوب یک کارگروه تخصصی، فرآیند تشکیل یک صندوق تثبیت مورد تحقیق، مطالعه و بررسی قرار گیرد تا فرآیند به روز پرداخت خسارت ها مستمر و پایدار باشد.قاضی زاده هاشمی با تأکید بر ارایه ی کیفی خدمات بیمه دی به خانواده ی بزرگ ایثار و شهادت، به تبیین نگاه بنیاد به بیمه دی پرداخته و گفت: بیمه دی صرفا یک شرکت بیمه ای طرف قرارداد درمانی نیست. بلکه این شرکت با بهره مندی از ظرفیت ها، استعدادها و توانمندی های موجود، توانسته خود را در نظرگاه بیمه گذار به عنوان مدافع حقوق بیمه شدگان معرفی نماید. به دیگر معنا، بیمه دی توفیق داشته تا بر اساس استانداردهای علمی ، از ارائه ی خدمات کافی و کیفی به بیمه شدگان خود صیانت و مراقبت نموده و حافظ حقوق ایشان باشد. که امید است در این خصوص به عنوان، سرآمد، الگو و نمونه ای عالی برای دیگر شرکت های بیمه ای شناسایی شده و محل رجوع قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور همچنین با توصیه بر ایجاد زیرساخت های هوشمند و الکترونیک و تشکیل کارگروه های فنی و تخصصی، استانداردسازی در حوزه های پیشگیری و توانبخشی را موجب ارتقاء سطح کیفی خدمات به بیمه شدگان عنوان نموده و بر لزوم برنامه ریزی بلندمدت در این خصوص تاکید نمود.رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در بخش پایانی سخنان خود، ضمن تقدیر مجدد از خادمین خانواده های ایثارگری در بیمه دی، اظهار امیدواری کرد تمامی دست اندرکاران این شرکت از آثار معنوی خدمت به خانواده های معظم و معزز شهداء و ایثارگران بهره مند گردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 475
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران