پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588684 تاریخ : 1400/06/26-12:22:41
,10029,
تهران حداقل 95 مرکز جدید واکسیناسیون نیاز دارد

زالی عنوان کرد؛

تهران حداقل 95 مرکز جدید واکسیناسیون نیاز دارد

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به فعالیت 210 مرکز واکسیناسیون در استان تهران، بر ضرورت راه اندازی 95 مرکز جدید تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سلامت نیوز، علیرضا زالی گفت: بیش از 210 مرکز تجمیعی و غیر تجمیعی در تهران راه اندازی شده و به صورت دو شیفت و سه شیفت در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.


وی، حفظ سلامتی مردم در هنگام تزریق واکسن را جزو اولویت های ستاد کرونا برشمرد و با اشاره به ضرورت جلوگیری از ازدحام و شلوغی در مراکز تلقیح واکسن، افزود: در این راستا هم اکنون بیشتر مراکز واکسیناسیون پایتخت به صورت دو شیفت در شیفت صبح و بعد ازظهر فعالیت می کنند. اما برای تسریع فرایند واکسیناسیون تهران باید در روزهای آتی حداقل 95 مرکز واکسیناسیون دیگر را راه اندازی کنیم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به وضعیت بیماری در تهران گفت: در 24 ساعت گذشته مجموعاً 6900 بیمار بستری کرونایی در تهران داشتیم که نسبت به قبل تقلیل یافته است.

زالی همچنین از بستری 1050 بیمار جدید در بیمارستان ها، بستری 143 بیمار جدید در بخش مراقبت های ویژه و کاهش 6 درصدی میزان مرگ و میر در روز گذشته خبر داد و افزود: هم اکنون 1700 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و این آمار نیز رو به کاهش است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران