پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 618279 تاریخ : 1401/05/08-12:14:29
,15,
تمرکز بر روی دایرکت دبیت و اعتبار سنجی؛ نیازمندی لازم حوزه فینوتک

کاوه رعدی؛

تمرکز بر روی دایرکت دبیت و اعتبار سنجی؛ نیازمندی لازم حوزه فینوتک

رویداد فینوهک، رویدادی برای حل چالش های روز فین تک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، فینوهک در چهار حوزه ولث تک (WealthTech)، اینشورتک (InsurTech)، رگ تک (RegTech) و پرداخت (PayTech) و براساس حل چالش های روز فین تک، توسط شرکت توسعه کسب و کارهای نوگرای تجارت (تکنوتجارت) و مرکز نوآوری فینووا و اصحاب رسانه در تاریخ هشتم مرداد در محل مراکز پژوهشی و توسعه فناوری دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

توانایی گذر از دره مرگ استارتاپ ها

کاوه رعدی در رابطه با ارائه زیر ساخت ها به کاربران گفت:

استفاده از معماری باز و بهره مندی کاربر از فاکنشنالیتی جدید و کاربر محور بودن بسیار موثر است.

اگر یک استارتاب در شروع کار باشد، می تواند فعالیت های خود را برنامه ریزی کرده و آگاه باشد که آیا توانی گذر از دره مرگ استارتاپ ها را داراست یا خیر.

وی در رابطه با چالش هایی که مانع از رفع مشکلات اپلیکیشن های پرداخت میشود اطهار کرد: پرداخت های دیجیتالی در ایران خیلی فرق ندارد، عواملی برای اینکار وجود دارد که باید این موانع شناسایی و برداشته شود، در نگاه اول عواملی که در این صنعت هنوز وابسته است کارت است.

کاربران فعلی که عادت به پرداخت با کارت دارند را باید طوری راهنمایی کرد که به پرداخت های بدون کارت حرکت کرده و اعتماد آنها را جلب کرد.

قدوسی نژاد ، مدیر عامل فینوتک در پاسخ به این پرسش که کسب و کارها در حوزه فینوتک باید چه مواردی را مد نظر داشته باشند گفت: این بازار است که بر تحولات کسب و کارها تاثیر گذار است.

همچنین ایشان در پاسخ به این پرش که اگر شما کاربر فینوتک بودید چه ایده ای را پیاده سازی می کردید اعلام کرد: رویکرد متمرکز شدن بر روی دایرکت دبیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیر این خدمت می تواند به تمام استارتاپ ها کمک کند. موضوع دیگر اعتبار سنجی است، چرا که اگر منابع اطلاعاتی فراوانی وجود داشته باشد ، این مبحث برای دسترسی کاربران به این اطلاعات بسیار موثر و کارامد خواهد بود.

اردوانی، نماینده فینوک در باره این حوزه گفت: حجم بسیاری از راهکارهای پرداخت در حوزه دیجیتال و انلاین است، انچه که ما انتظار داریم شناسایی حوزه های متنوع این بخش است که به ما در این بخش کمک می کند.

ما این امادگی را برای شناسایی این راهکارها در اختیار دادیم.

قدوسی نژاد

وی پرسش سایر بانک ها به سمت ساخت اکوسیستم های مالی هستند، این راهکار چه نیازی را مرتفع می کند اینگونه گفت: این اکوسیستم یک هماهنگی بین سیستم ها بوجد می اورد، که در حال حاضر این اتفاق رخ داده و کاربر میخواد این تغیر را در تمام شبکه پرداخت احساس کند و راهکارهای متفاوت پرداخت را تجربه کند و در کنار آن به سیستم اعتماد داشته باشد.

در این سیستم کسی موفق است که دارای اکوسیستم موفق باشد.

حسین جواهریان

علی محمدی

آرش سروری



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران